Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt min mamma är det bra om du har något i, så att frysen kan bli av med kylan (jag förstår inte hur det fungerar, hon har gått rörmockarutbildning). Om den fungerar nu då@athena_arabians @Gnist @bettysmatte nu har frysen varit av i 48 timmar, helt torr (och varm) så sätt in lådorna, sätt på den och låt den kyla ner sig över natten?
Tur att det är gott med mycket vaniljsås !Fick ryck och gjorde knäckig äppelpaj. Insåg att vi inte hade vaniljsås eller glass. Hittade något pulversåsjox i skafferiet och vispade och vispade och hade i mer och mer pulver. Insåg att det skulle kokas. Vid kokning uppstod vanilj-tapetklister. Om man tänker sig att tapetklistret torkat typ 1 dag.
Det var tydligen marsansås och man skulle ha i pyttelite. Nu har jag spätt ut skiten! Med typ en halv liter mjölk.
Fick ryck och gjorde knäckig äppelpaj. Insåg att vi inte hade vaniljsås eller glass. Hittade något pulversåsjox i skafferiet och vispade och vispade och hade i mer och mer pulver. Insåg att det skulle kokas. Vid kokning uppstod vanilj-tapetklister. Om man tänker sig att tapetklistret torkat typ 1 dag.
Det var tydligen marsansås och man skulle ha i pyttelite. Nu har jag spätt ut skiten! Med typ en halv liter mjölk.
Åh men GRATTIS!!!
Tack!Grattis på dagen!