Inredningstråden nr3

Har köpt en ny ram till min stora tavla i sovrummet 😍
1000029726.webp

Min nya älva ☺️ Inte lika fin som de från Agora gifthouse, men helt okej med tanke på vad jag betalade för henne. Jag hittade två från Agora på tradera också, men missade båda två trots att jag la långt över mitt först bestämda maxbud 😞
IMG_2991.webp

Nästa älva 😍 Inte heller hon lika bra kvalité som Agora gifthouse, men sååå fin ändå! Hon passar perfekt med planschen också ☺️ Men jag måste verkligen fixa en ram till den för den börjar bli missformad av häftstiften
IMG_3210.webp

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska...
2
Svar
27
· Visningar
1 719
Senast: pepp
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 141
Senast: Bison
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 070
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar