Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TjohoooÄlskar att bo själv, då kan man få ett infall och måla om spegel och hylla i hallen rosa utan att någon har åsikter om det
Visa bifogad fil 160173
Tjohooo
Vad heter färgen? Supersnygg
Häftigt! Jag är för feg ja.Älskar att bo själv, då kan man få ett infall och måla om spegel och hylla i hallen rosa utan att någon har åsikter om det
Visa bifogad fil 160173
Om man ändrar/ångrar sig är det bara att måla över med något annat !!Häftigt! Jag är för feg ja.
Häftigt! Jag är för feg ja.
Ja har iaf en grön soffa!! Å ett grönt kök.Kör bara!
Våga vägra vitt, beige och grått!
Och jag bor i en nyproducerad vit lägenhet och det passar mig utmärkt tur vi att vi bägge kan bo så som passar våra olika personligheter!Kör bara!
Våga vägra vitt, beige och grått!
Och jag bor i en nyproducerad vit lägenhet och det passar mig utmärkt tur vi att vi bägge kan bo så som passar våra olika personligheter!
Sängstomme med inbyggd förvaring? Jag har också sett många som gör en egen sängstomme av kallaxhyllor och då får man massor av förvaringHur hade ni löst förvaring i en liten lägenhet? Finns ingen väggyta kvar där jag skulle kunna ställa en bokhylla, jag väldigt mycket fönster. Funderade på sänglådor, men benen på sängen är ca 15 cm höga och hittade inte så låga lådor.
Nu är jag besvärlig men jag vill inte borra i väggen eller liknande och har en 180 sängSängstomme med inbyggd förvaring? Jag har också sett många som gör en egen sängstomme av kallaxhyllor och då får man massor av förvaring
Fast det behöver man inte borra i väggen för. Pojkvännen har tex en Malm sängstomme med flera lådor till sin 180sängNu är jag besvärlig men jag vill inte borra i väggen eller liknande och har en 180 säng
Kan du sätta andra ben på sängen för att höja den ytterligare?Hur hade ni löst förvaring i en liten lägenhet? Finns ingen väggyta kvar där jag skulle kunna ställa en bokhylla, jag väldigt mycket fönster. Funderade på sänglådor, men benen på sängen är ca 15 cm höga och hittade inte så låga lådor.