Inredningstråden nr3

Marsvinsburen är en del av inredningen här
IMG_3466.webp

Mamma har en orange soffa och en mörkblå soffa som inte ens är samma modell mittemot varandra och en röd afghanmatta i mitten av dem i vardagsrummet. Mitt färgmatcningstvång får panik varje gång jag går in där 😅🤣

Jag har möblerat om lite hos älvorna ☺️ Men jag behöver nog fixa de blåa ljusslingorna för jag tycker inte att det är så snyggt
IMG_4433.webp

Jag har ju vita korgar, tråkigt men fanns inte så mycket att välja på och jag har en vit garderobsvägg på andra sidan. Den får vara iom hyresrätt, har pimpat med snygga knoppar istället.
Nu funderar jag på om jag ska sprejmåla korgarna i guld.
Dock är det väl inte optimalt att göra det inomhus, stackars katterna 😅

20250104_222947.webp

Beslut och handling är lite samma sak för mig då jag köpte färg, öppnade alla fönster, satte igång köksfläkten och sprejade 😁
Så himla nöjd!
Nu har jag även sanerat klart köket från gulddamm 😅

20250105_131730.webp

Hur hade ni löst förvaring i en liten lägenhet? Finns ingen väggyta kvar där jag skulle kunna ställa en bokhylla, jag väldigt mycket fönster. Funderade på sänglådor, men benen på sängen är ca 15 cm höga och hittade inte så låga lådor.

Och jag bor i en nyproducerad vit lägenhet och det passar mig utmärkt :D tur vi att vi bägge kan bo så som passar våra olika personligheter!

Ja, så är det ju!
Jag har vita tapeter i vardagsrummet och sovrum minus min fototapet med ormar och döskallar i sovrummet 😁
Dock upplever jag att många kör på vitt/beige/grått av vana/mode/rädsla att sticka ut och vad folk ska tycka.
Det tycker jag är tråkigt, att inte våga, men gillar man det ska man såklart köra på det 😁

Hur hade ni löst förvaring i en liten lägenhet? Finns ingen väggyta kvar där jag skulle kunna ställa en bokhylla, jag väldigt mycket fönster. Funderade på sänglådor, men benen på sängen är ca 15 cm höga och hittade inte så låga lådor.
Sängstomme med inbyggd förvaring? Jag har också sett många som gör en egen sängstomme av kallaxhyllor och då får man massor av förvaring

Kan du sätta andra ben på sängen för att höja den ytterligare?

Förut hade jag en upphöjd säng som @Lyan gett som förslag.
Inget borrande i vägg. Mitt ex hjälpte mig med att fixa höga Un som sängben. Och sen ställde jag in två höga byråer under.
Blev lite väl högt för mig i längden. 😅
Så jag tog bort konstruktionen tillslut. Plus att jag då gick från 90 till en 160 säng istället.

Beroende på hur mycket yta du har runtom tex soffan kan du ställa låga bokhyllor runtom den?

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska...
2
Svar
27
· Visningar
1 733
Senast: pepp
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 704
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 379
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka