Inredningstråden nr3

Det blir så bra 😍
Skönt att jag ska till jobbet snart dock, får lite lätt panik av att ha hallen i vardagsrummet, ingen ordning alls 😭
20250113_113758.webp

Jag behöver fixa så att det inte ekar i vardagsrummet. 😅 Vi slängde ut vår soffa och har nu ett gigantiskt bord i rummet + tre vitrinskåp. Vi har såklart gardiner och en stor matta, men fan vad det ekar nu när det är så mycket platta ytor. Vad gör man liksom?

Vart hittar ni färgglada gardiner?
Vill ha rosa och citrongula gardiner, tunna som släpper in lite ljus

Älskar mina gardiner så det fick bli en löpare också.
Berså gör mig så himla glad 😁
Hade jag druckit kaffe eller te hade jag haft koppar i Berså också.
Även lampskärmen har mönster från Stig Lindberg.
20250119_182634.webp

I mörker ser väggarna ut att ha samma färg som väggarna i hallen. I dagsljus är de mer petrolblå, det är lite coolt 😁

Älskar mina gardiner så det fick bli en löpare också.
Berså gör mig så himla glad 😁
Hade jag druckit kaffe eller te hade jag haft koppar i Berså också.
Även lampskärmen har mönster från Stig Lindberg.
Visa bifogad fil 161018

I mörker ser väggarna ut att ha samma färg som väggarna i hallen. I dagsljus är de mer petrolblå, det är lite coolt 😁
Du far bäl även köpt vinflaskan med samna mönster? 😆

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska...
2
Svar
27
· Visningar
1 746
Senast: pepp
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 008
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 538
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka