2 tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 tycker jag.
Vars har du köpt fåglarna?![]()
Personligen hade jag tyckt att det hade varit snyggare om de hade hängt på olika höjd...
Personligen hade jag tyckt att det hade varit snyggare om de hade hängt på olika höjd...![]()
TestaDet var min första idé, kanske ska jag göra det? Höger längre ner.
Testa! Jag har gamla (60-tal) fönsterlampor med prismor i ett fönster. De hänger på olika höjd.
Behåll en på samma höjd som nu och sänk ner den andra en bit. Mina fönsterlampor hänger lite grann "omlott".Det var min första idé, kanske ska jag göra det? Höger längre ner. Den som hänger högst samma längd som nu eller högre?
Behåll en på samma höjd som nu och sänk ner den andra en bit. Mina fönsterlampor hänger lite grann "omlott".
En sådan har jag också. Köpt ny på någon mindre inredningsbutik för några år sen.Är det här en inredningstrådsgrej? Jag hittade iaf den här på loppis idag. Tänk att någon nån gång täljt den till nån. Visa bifogad fil 161662
Du far bäl även köpt vinflaskan med samna mönster?Älskar mina gardiner så det fick bli en löpare också.
Berså gör mig så himla glad
Hade jag druckit kaffe eller te hade jag haft koppar i Berså också.
Även lampskärmen har mönster från Stig Lindberg.
Visa bifogad fil 161018
I mörker ser väggarna ut att ha samma färg som väggarna i hallen. I dagsljus är de mer petrolblå, det är lite coolt![]()