Inredningstråden nr3

Nu är jag besvärlig :o men jag vill inte borra i väggen eller liknande och har en 180 säng

Vill du inte borra i väggar och inte har plats för fler bokhyllor/garderober så tänker jag att det är att se över hur man kan peta in förvaring i befintliga möbler.
- Byt ut nuvarande sängben mot högre varianter så att du får plats med sänglådor.
- Hurtsar/små byråer på hjul kan rullas in och gömmas under bordsskivor.
- Botanisera bland den uppsjö av bänkar, pallar och soffbord som har inbyggd förvaring.
- Placera förvaringslådor ovanpå bokhyllor och skåp och använd de sista decimeterna mellan skåp och tak.
- Fönsterkarmar kan användas som bokhyllor och avställningsytor.
- Se över avstånd mellan hyllplanen i befintliga förvaringslösningar. Finns det oanvänd luft mellan föremålen och hyllplanet över, så finns det massor av hyllinsatser där man kan bygga extra hyllor i hyllan.
- Häng kroklister, korgar etc. på insidan av dörrar.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska...
2
Svar
27
· Visningar
1 727
Senast: pepp
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 858
Senast: EZMK
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 303
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar