Inredningstråden nr3

Det är mycket grönt - eldstad, matta och en kudde på soffan är grön - men gröna gardiner blir ganska lite mycket?
Kanske typ beige gardiner med någon grön detalj. Känner att stora mörkgröna gardiner kanske ger biokänsla?
Jag hade nog gått för antingen bruna (ser ut att vara en del mörkbruna detaljer i möbler etc?) eller stormönstrade med grönt. Kanske nåt sånt här: IMG_7876.webp

Hoppas på lite smakråd här... :)

Behöver välja klinker till kommande renovering av liten wc. Ska ha pärlspont (bröstpanel) med tapet Duro klöver i rosa över. Pärlspont inmålad i någon grön som matchar tapeten tror jag. Vill ha rutigt golv och lutar åt mörkrött och beige, eller kanske grönt/beige? Jag lutar mest åt rött för jag tänker att det blir lite för platt med bara gröna toner, det röda borde kunna vara fint ihop med det rosa i tapeten.
Vad hade buke valt? Något sånt här eller något helt annat?

Vitt/gröntrutigt golv?

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska... 2
Svar
27
· Visningar
1 795
Senast: pepp
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 635
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 616
Senast: Seaside
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka