Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så fin!Unnade mig en ny påskhare (halva priset pga 2:hands sortering)
Brorsan var hemma också och la matta på min lällar/toa trapp som blivit gul och halkigt. Slipade ner och betsade innan. Så nöjd!
Skicka hit brorsan...?Brorsan var hemma också och la matta på min lällar/toa trapp som blivit gul och halkigt. Slipade ner och betsade innan. Så nöjd!
Hjälp!
Jag behöver lådor i hallen. Lådor för alla smågrejer typ solglasögon, solkräm och alla andra pryttlar som vill bo i vår hall.
Vad för möbel behöver jag? Tips!
Vill inte ha dem för lågt eller högt.
Spontant känns det som om det blir lite mycket mönster och färger på en liten yta?Hoppas på lite smakråd här...
Behöver välja klinker till kommande renovering av liten wc. Ska ha pärlspont (bröstpanel) med tapet Duro klöver i rosa över. Pärlspont inmålad i någon grön som matchar tapeten tror jag. Vill ha rutigt golv och lutar åt mörkrött och beige, eller kanske grönt/beige? Jag lutar mest åt rött för jag tänker att det blir lite för platt med bara gröna toner, det röda borde kunna vara fint ihop med det rosa i tapeten.
Vad hade buke valt? Något sånt här eller något helt annat?
Jag gillar mönsterSpontant känns det som om det blir lite mycket mönster och färger på en liten yta?
Jag är också glad i mönster och färger i och för sig. Kan du göra väggarna först och sedan få en bättre uppfattning om vilket golv som passar till?Jag gillar mönsterhar iaf inte hittills sett det som ett problem, men det kan ju vara något som talar för att hålla sig till en färgskala. Kanske...
![]()
Nä, det funkar inte riktigt med hantverkarnas tidplan och beställningsvaror...Jag är också glad i mönster och färger i och för sig. Kan du göra väggarna först och sedan få en bättre uppfattning om vilket golv som passar till?
Jag håller med @bettysmatte, känns som det kan bli klaustrofobiskt med mycket färg och mönster i en liten toalett?Jag gillar mönsterhar iaf inte hittills sett det som ett problem, men det kan ju vara något som talar för att hålla sig till en färgskala. Kanske...
![]()
Vad hade du valt?Jag håller med @bettysmatte, känns som det kan bli klaustrofobiskt med mycket färg och mönster i en liten toalett?
Ok, på din skiss så ser det ju bra ut, jag trodde du skulle ha en mörkare grönt på pärlsponten.Jag gillar mönster och att blanda färger, har inga omönstrade väggar i de delar av mitt hus som jag renoverat redan. Tycker personligen inte att detta känns plottrigt (sektion från min SketchUpmodell). Toaletten kommer bli drygt 3kvm
Visa bifogad fil 164482
Men ja, jag är öppen för inspel på andra golv om man inte skulle välja rutigt.![]()
Om du känner för detta så tycker jag att du ska köraJag gillar mönster och att blanda färger, har inga omönstrade väggar i de delar av mitt hus som jag renoverat redan. Tycker personligen inte att detta känns plottrigt (sektion från min SketchUpmodell). Toaletten kommer bli drygt 3kvm
Visa bifogad fil 164482
Men ja, jag är öppen för inspel på andra golv om man inte skulle välja rutigt.![]()