Inredningstråden nr3

Tack så mycket för tips! Jag får flytta runt och se vad som känns bra, det är inte helt färdigt än det här rummet oavsett. Avlångt och knepigt 😅

Jag har inget bättre för mig och kladdad lite i paint. Röd rektangel är eldstaden, övriga rutor tror jag är begripliga. Proportionerna är självfallet helt uppåt väggarna och jag har heller inte placerat ut bokhyllorna, men det kanske kan ge lite inspiration :)

1740167010796.webp

Jag har inget bättre för mig och kladdad lite i paint. Röd rektangel är eldstaden, övriga rutor tror jag är begripliga. Proportionerna är självfallet helt uppåt väggarna och jag har heller inte placerat ut bokhyllorna, men det kanske kan ge lite inspiration :)

Visa bifogad fil 162702
Men vad snäll du är! Den ska jag prova imorgon!

Just det, det vita skrivbordet ska in till det som ska bli kontor sen och jag och sambon ska bygga anpassade skrivbord så det finns ju också möjlighet att göra den biten mer anpassad.

Jag har en hel lägenhet att inreda. Det är inte den vi bor utan kommer kunna ha till uthyrning eller när mina föräldrar hälsar på.
Men vi har ett antal rum fyllda med massor av bråte, möbler, lampor mm som jag inte vet vad jag ska göra av. Och vill inte blanda stilarna allt förmycket heller 😅

Men jag såg att det fanns en del lampor som var rätt lika bumlingslampor, hur vet man att det är en sådan?

Bordet sattes upp idag och tanken är att ha ungefär samma stil i lägenheten.

19556A98-CE12-448A-9785-62BC7AC3FF3E.webp

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska...
2
Svar
27
· Visningar
1 746
Senast: pepp
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 940
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 537
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden