Går det att behandla eller behöver du byta sambo?Sambon är allergisk. Hans största nackdel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går det att behandla eller behöver du byta sambo?Sambon är allergisk. Hans största nackdel.
Jag har skrivit färdigt Boken. Ikväll satte jag punkt för berättelsen. Det känns SÅ märkligt.... Förhoppningsvis kommer bakformen imorgon så jag kan fira med boktårta i helgen !!
(Nu väntar såklart redigering och korrekturläsning, för skrivandet slutar ju inte här.)
Tack ! Ja, nu får vi se hur jag kan gå vidare med.....allt !Åh så spännande, grattis!
Åh vilken bra känsla det måste vara Grattis!Jag har skrivit färdigt Boken. Ikväll satte jag punkt för berättelsen. Det känns SÅ märkligt.... Förhoppningsvis kommer bakformen imorgon så jag kan fira med boktårta i helgen !!
(Nu väntar såklart redigering och korrekturläsning, för skrivandet slutar ju inte här.)
Jag känner mig lite skyldigTack
Jag har hållit det lite hemligt för jag visste ju inte förrän igår att det blir hon. Jag vågade inte riktigt hoppas
Vi är fler somvill läsa@bettysmatte grattis till dig också! Spännande att du har kommit så långt med boken. Jag skulle gärna läsa den när du är helt klar
Jag har skrivit färdigt Boken. Ikväll satte jag punkt för berättelsen. Det känns SÅ märkligt.... Förhoppningsvis kommer bakformen imorgon så jag kan fira med boktårta i helgen !!
Tack ! Ja, nu får vi se hur jag kan gå vidare med.....allt !
Känner du dig trött och sover extra mycket? Skulle kolla upp BS bara för säkerhets skull.
Haha...nä. Att bli accepterad av ett förlag är VÄLDIGT liten chans. Men jag tror faktiskt att jag ska göra ett försök innan jag annars ger ut den själv.Vilket förlag kommer ge ut den? Har kontrakt med ngt?
Haha...nä. Att bli accepterad av ett förlag är VÄLDIGT liten chans. Men jag tror faktiskt att jag ska göra ett försök innan jag annars ger ut den själv.
Förlåt en okunnig - vad är BS?
Det finns risk för byte. Dock finns det mycket fördelar med nämnda sambo, så han får stanna kvar tills vidare.Går det att behandla eller behöver du byta sambo?
Oj förlåt! Blodsocker
En gudomlig terrorist alltsåJust ja, enligt mig är hon döpt efter en egyptisk gudinna... enligt husse efter en viss terroristorganisation. Han tyckte det passade på en ligistkattunge