Men sambon då?Behöver du kattvakt så vet du var det går att lämna!!!!
Mvh skiter i att det är typ 60 mil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men sambon då?Behöver du kattvakt så vet du var det går att lämna!!!!
Mvh skiter i att det är typ 60 mil.
Fick precis en fin present i form av en fluga av katten. Känns ju lite oförskämt att slänga ner den från sängen, men jag tänker inte sova med den liksom
Härlig torsdag . Stallet och ridtur på min underbara häst ❤ och sen grillat, glass och kaffe på mammas gård med hennes grannar och brorsan med familj ❤. Vi firade brorsan som fyller 30 imorgon (asså va inte han 10 nyss ?!? ❤) och hans sambo som fyllt 25 ❤. Brorsonen tyckte det var superkul att leka titt-ut med faster ❤.
Förlåt att jag skrattar men det är så typiskt!Så jäkla typiskt. Hittade just ett jobb som skulle passa mig perfekt. Tickar precis alla boxar. Men det är i Hudiksvall och jag har just flyttat tillbaka till Stockholm från Bollnäs Hade antagligen ändå inte kunnat pendla men...
Att jag är barnslig och tjurig just nu är för att detta med att fastna på jobbet och inte höra av sig på 4-5 timmar är nått som ständigt händer. Alltså flera gånger i veckan. Idag rann visst bägaren över för mig. Jag vet att han förmodligen kommer vara bättre på att höra av sig ett tag framöver nu men sen blir det likadant igen. Sorry för rant, behöver bara få ur mig lite.
Jag hade samma problem med min sambo. Dottern och jag hade middag redo och han glömde gå hem från jobbetAtt jag är barnslig och tjurig just nu är för att detta med att fastna på jobbet och inte höra av sig på 4-5 timmar är nått som ständigt händer. Alltså flera gånger i veckan. Idag rann visst bägaren över för mig. Jag vet att han förmodligen kommer vara bättre på att höra av sig ett tag framöver nu men sen blir det likadant igen. Sorry för rant, behöver bara få ur mig lite.