Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härlig torsdag 😍. Stallet och ridtur på min underbara häst ❤ och sen grillat, glass och kaffe på mammas gård med hennes grannar och brorsan med familj ❤. Vi firade brorsan som fyller 30 imorgon (asså va inte han 10 nyss ?!? ❤) och hans sambo som fyllt 25 ❤. Brorsonen tyckte det var superkul att leka titt-ut med faster ❤.

Känner mig riktigt mogen 🙈 Var ute med hundarna när sambon väl kom hem och när jag kom hem från promenaden så frågade han hur det är och jag fräste "jag har ingen lust att prata med dig just nu" Nu sitter jag med mobilen i soffan och surar och han pysslar med nått annat. Orkar bara inte ta den här diskutionen idag igen. Jag tycker man kan slänga iväg ett meddelande när man blir sen.

Jag hade ju tvättat, och satte sedan på ett torkprogram (det är tvättmaskin och torktumlare i ett) men kläderna var nog lite för blöta ändå .... Men nåja, jag hade inte lust att vänta längre och ville gå och lägga mig :laugh: ligger alltså nu i ett nytvättat men fuktigt nattlinne :cautious:🤷‍♀️

Härlig torsdag 😍. Stallet och ridtur på min underbara häst ❤ och sen grillat, glass och kaffe på mammas gård med hennes grannar och brorsan med familj ❤. Vi firade brorsan som fyller 30 imorgon (asså va inte han 10 nyss ?!? ❤) och hans sambo som fyllt 25 ❤. Brorsonen tyckte det var superkul att leka titt-ut med faster ❤.

Jag läste det som att ni grillat glass :rofl: och undrade hur sjutton ni gjorde. Kommatering är bra att notera ibland :angel:

Det var rea på mina favoritjeans, Wranglers Rigid Cowboy Cut, $14.65 kr per par och fri frakt inom USA, så jag beställde 9 (!) par. Tänkte att det gäller att passa på innan de slutar tillverkas och inte längre går att få tag på. Nu gäller det bara att hålla vikten framöver annars blir det kris på byxfronten :)

936DEN1.png

Att jag är barnslig och tjurig just nu är för att detta med att fastna på jobbet och inte höra av sig på 4-5 timmar är nått som ständigt händer. Alltså flera gånger i veckan. Idag rann visst bägaren över för mig. Jag vet att han förmodligen kommer vara bättre på att höra av sig ett tag framöver nu men sen blir det likadant igen. Sorry för rant, behöver bara få ur mig lite.

Att jag är barnslig och tjurig just nu är för att detta med att fastna på jobbet och inte höra av sig på 4-5 timmar är nått som ständigt händer. Alltså flera gånger i veckan. Idag rann visst bägaren över för mig. Jag vet att han förmodligen kommer vara bättre på att höra av sig ett tag framöver nu men sen blir det likadant igen. Sorry för rant, behöver bara få ur mig lite.

Skriver inte detta för att vara elak/taskig men är han verkligen på jobbet?

Vet inte vad som är fel på mig? Har vaknat minst en timme innan alarmet hela veckan och jag är definitivt ingen morgonmänniska 😅

Vaknade 4.40 idag tex och skulle ha vaknat 5.40. Planerade att gå upp runt 06.10, men går nog upp nu för jag är jättehungrig :D

Jag hade samma problem med min sambo. Dottern och jag hade middag redo och han glömde gå hem från jobbet 🤦‍♀️

Tydligen var det ett missförstånd att alla våra lektioner ska läggas senare på dagen. Så istället anser skolans ledning att det fullt rimligt att ALLA elever oavsett avstånd ska gå eller cykla till skolan, för att minska spridningen av covid. Rimligt resonemang, men svårt att genomföra i praktiken. Gå från korsvägen: ja. Gå hemmifrån: nej, definitivt inte.

Det är rimligt om man bor några km från skolan, men jag bor 60km från skolan. Inte jätterimligt med andra ord. Men de anser det även 100% rimligt att elever från kungälv och kungsbacka också ska gå/cykla till skolan 😅 Min magkänsla säger att det inte kommer hända... :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30