Katt eller sambo ... ⚖
Lätt val
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katt eller sambo ... ⚖
Om du frågar det så katt!Katt eller sambo ... ⚖
Ligger i min mysiga varma säng. Åh så mysigt och varmt.
Undrar när sambon tänkte höra av sig idag och meddela att han är sen. Han slutar jobbet kl 17 Är bara lite trött på det här.
Särbon har åkt hem. Lillan ligger nöjd bredvid mina ben på sängen. Hon gillar särbon, det gör hon, men han snor ju också nästan all mattes uppmärksamhet!
Med, strax. Hon ska bara äta upp nattmackan förstMed eller utan katt?
Behöver du kattvakt så vet du var det går att lämna!!!!Här brukar det vara: "Åh, särbon är här - matte är inte vatten värd" Jag är rätt övertygad om att Isis kommer att göra precis som tidigare katter!
Resultat: Svetten droppade så att ena hörapparaten slutade fungera och Youtube satte musiken på paus. Så jag sket i det till slutJag har tre fönster öppna och tänker sätta på min högtalare med musik medan jag tvättar och städar
Här brukar det vara: "Åh, särbon är här - matte är inte vatten värd" Jag är rätt övertygad om att Isis kommer att göra precis som tidigare katter!
Här brukar det vara: "Åh, särbon är här - matte är inte vatten värd" Jag är rätt övertygad om att Isis kommer att göra precis som tidigare katter!
Det finns ju en anledning till att vi inte har sambosLätt val