Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker vakna till, blev sent igår. Har ingen mjölk hemma så blir inget kaffe, får vänta tills jag är på jobbet. Mulet och lite kyligt så fasligt tråkigt väder :down: ska svänga förbi lotten på vägen till jobbet iaf och lägga ut en stor presenning så det inte växer ännu mer medan jag jobbar på ena delen av den.
 
Fryser och försöker rädda upp en extremt korkad situation som hade kunnat undvikas om de inblandade bara tänkte eller levde i en värld baserad på verkligheten.
Alternativt bara hade frågat mig först så jag kunde tala om hur verkligheten ser ut. Nu är de arga på mig för att verkligheten inte medger att deras påhitt genomförs hur mycket de än försöker få mig att ändra på verkligheten :angel::D:meh:
 
Myser i soffan och funderar på vad jag ska göra med denna lediga dag. Klappar mig själv på axeln för att jag låtit dagen vara just ledig istället för att fylla den med planer och ambitioner :up: Lutar åt att cykla in till stan för att titta på ny vårjacka, och sen har jag lite trädgårdsjobb kvar som vore bra att få gjort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 481
· Visningar
41 467
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 839
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 072
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp