Häromdagen körde jag om en sådan. Bara för att upptäcka att den sedan kom i kapp mig. Jag körde 80 km/h.....Bussen blev omkörd av en bil med LGF-skyltar. Och det var inte för att vi körde långsamt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häromdagen körde jag om en sådan. Bara för att upptäcka att den sedan kom i kapp mig. Jag körde 80 km/h.....Bussen blev omkörd av en bil med LGF-skyltar. Och det var inte för att vi körde långsamt...
Vad sa du måla?Smälta maten fram till klockan 13, sedan ut och måla. Fy fan, hatar att måla.
Målar mitt uterum.Vad sa du måla?
Efter att ha målat halva staketet så håller jag nu med dig, boooooooooooooooooring!Målar mitt uterum.
Men åh, håller alla tummar för att han blir bra igen! ❤.Nu är vi tillbaka från veterinären, inga roliga nyheter. Men förhoppningsvis blir min kära pålle bra igen iaf. ❤
Fruktansvärt. Men har snart gjort 2 av 3 sidor i alla fall.Efter att ha målat halva staketet så håller jag nu med dig, boooooooooooooooooring!
Hade glömt hur tråkigt det var
Allergi?Så sjukt trött! Har skippat att ta beslut bara för att jag är rädd att det blivit fel pga min trötthet. Får ta det imorgon. Fattar inte varför jag är så jäkla trött...
Men men alla fina a-traktor barn som aldrig skulle göra en fluga förnär /sHäromdagen körde jag om en sådan. Bara för att upptäcka att den sedan kom i kapp mig. Jag körde 80 km/h.....