R
RedQueen
Jag måste erkänna att jag faktiskt saknar flip-telefonerna rätt ofta.Jag gillar verkligen inte att ha en smartphone, allt är ju så jävla krångligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste erkänna att jag faktiskt saknar flip-telefonerna rätt ofta.Jag gillar verkligen inte att ha en smartphone, allt är ju så jävla krångligt!
Haha, den här var inte ens en flip, men jag kunde i alla fall lita på att batteriet höll på en tredagarshike och att den kunde överleva en simtur eller tio utan att packa ihop... och att jag inte behövde klicka in på sjuttiofem olika menyer för små enkla saker. Den rymdes dessutom i handflatan (eller i BH'n för all del.)Jag måste erkänna att jag faktiskt saknar flip-telefonerna rätt ofta.
Vad mycket snyggare det blev på en gång med uterummet! Starkt jobbat!Hej å hå! När jag ledsnat på den dåliga ställningen man har vid staketmålning fick uterummet en omgång (hatar brunt, ja även den gula färgen)
Nu blir det klädbyte,ansiktstvätt,tvätt av lugg och sen till affären o handla.
I morgon blir det målning på stege o reste av staketet
Visa bifogad fil 90195
Testa annan sort?Ja det kan det vara. Käkar 10 mg desloratadin om dagen men det verkar vara göra mig mer trött..
Har ändå ätit den i snart två år utan problem. Men man vet ju aldrig! Får be läkaren skriva ut nåt annat nästa gång.Testa annan sort?
Sist jag testa desloratadin så fick migrän, värk och bli trött, bara va i soffan, troligt det som varit orsaken till min migrän eftersom enda som ändras i tillvaron. Vågar inte på testa det igen.
Bakar du klockan 3 på natten....Hallonpajen klar och hallongrottor i ugnen. Jag var inte nödvändigtvis jättesugen på hallon, det bara råkade bli
Och eh, håll inte syltburken ovanför degkluttarna när sylten ska på. Mvh burken gled ur handen och destruktionen var fullkomlig Tack och lov mosades bara en klutt med sylt på så resten kunde jag bara rulla om
Jag har denna på hjärnan sen ett tag tillbaks:Minnet är bra märkligt alltså. Jag och sambon kom in på saker på tvn från när man var liten. Han kom ihåg hela reklamen till en Vicks blue-reklam och jag kom ihåg hela introt till Sailor moon. Wtf liksom? Hur kan man komma ihåg sånna saker men inte typ högst normala saker som sker i nutid?