Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste erkänna att jag faktiskt saknar flip-telefonerna rätt ofta. 😅
Haha, den här var inte ens en flip, men jag kunde i alla fall lita på att batteriet höll på en tredagarshike och att den kunde överleva en simtur eller tio utan att packa ihop... och att jag inte behövde klicka in på sjuttiofem olika menyer för små enkla saker. :p Den rymdes dessutom i handflatan (eller i BH'n för all del.)
 
Hej å hå! När jag ledsnat på den dåliga ställningen man har vid staketmålning fick uterummet en omgång (hatar brunt, ja även den gula färgen)
Nu blir det klädbyte,ansiktstvätt,tvätt av lugg och sen till affären o handla.
I morgon blir det målning på stege o reste av staketet

Visa bifogad fil 90195
Vad mycket snyggare det blev på en gång med uterummet! :up: Starkt jobbat! 💪

Borde också måla lite hemma :sleep: Är nästan klar med att lasera verandan, men jag orkar verkligen inte de sista metrarna :sleep::sleep::sleep:
 
Varit ute på långtur med tanten. Tydligen jättekul samt jobbigt med tanke på hur hon gäspade när vi kom hem till stallet igen. Men nöjd var hon.
Matte var inte riktigt lika nöjd eftersom vi inte kunde ta den vägen jag tänkt. Stod en älg i vägen.....
 
Har hjälpt min mor att beställa en ny tv! Det blir spännande. Den hon har nu är gammal och har så dålig bildkvalitet att hon har svårt att faktiskt se vad som visas på den, så det blir garanterat bättre trots att vi köpte en så billig som möjligt i rätt storlek. Nu borde jag försöka sova. Känner mig dock lite för pigg för det...
 
Ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Har haft en ganska trevlig ledig dag, men den avslutas dessvärre med ännu ett bultande, svidande, brännande munsår + magont + illamående + en sambo med positivt Covid-test. Det går bra nu 🙃
 
Hallonpajen klar och hallongrottor i ugnen. Jag var inte nödvändigtvis jättesugen på hallon, det bara råkade bli :D

Och eh, håll inte syltburken ovanför degkluttarna när sylten ska på. Mvh burken gled ur handen och destruktionen var fullkomlig :devil: Tack och lov mosades bara en klutt med sylt på så resten kunde jag bara rulla om :laugh:
 
Äter frukost, ska bara dricka lite kaffe och göra mig iordning det sista innan det är dags att åka in till jobbet. Var sååå trött igårkväll och somna gott men var ju lite nojig för att råka sova för djupt och inte vakna i tid så kunde ha sovit ännu lite djupare/bättre men känner mig rätt bra utvilad ändå :).
 
Hallonpajen klar och hallongrottor i ugnen. Jag var inte nödvändigtvis jättesugen på hallon, det bara råkade bli :D

Och eh, håll inte syltburken ovanför degkluttarna när sylten ska på. Mvh burken gled ur handen och destruktionen var fullkomlig :devil: Tack och lov mosades bara en klutt med sylt på så resten kunde jag bara rulla om :laugh:
Bakar du klockan 3 på natten.... :nailbiting:
 
Minnet är bra märkligt alltså. Jag och sambon kom in på saker på tvn från när man var liten. Han kom ihåg hela reklamen till en Vicks blue-reklam och jag kom ihåg hela introt till Sailor moon. Wtf liksom? Hur kan man komma ihåg sånna saker men inte typ högst normala saker som sker i nutid?
Jag har denna på hjärnan sen ett tag tillbaks:
”Krastapopolis, ajajaj!”
Det var en infofilm om att akta sig för matförgiftning på semesterorter. Från 80-90-talet.
:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 015
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 846
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 079
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp