Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan det vara. Käkar 10 mg desloratadin om dagen men det verkar vara göra mig mer trött..Allergi?
Jag såg också pappan i familjen där jag var barnflicka för några dagar sedan - på Aftonbladet där han hängs ut för att han lurar folk på pengar igenTräffade precis pappan i familjen jag var barnflicka åt för hundra år sedan. Utanför mitt jobb, rätt otippat. Men så himla roligt
Vad duktig du varit idagHej å hå! När jag ledsnat på den dåliga ställningen man har vid staketmålning fick uterummet en omgång (hatar brunt, ja även den gula färgen)
Nu blir det klädbyte,ansiktstvätt,tvätt av lugg och sen till affären o handla.
I morgon blir det målning på stege o reste av staketet
Visa bifogad fil 90195
Har ingen aning, men fullt är det,även grunden var bajsbrun,samma med gästhuset o garagetVad duktig du varit idag
Jag skulle också ha börjat måla men "råkade" hamna i trädgårdspyssel istället
P.s varför målades utbyggnader bruna för förr? Så såg vårat hus också ut när vi flyttade in.
Jag och en kompis kan fortfarande jingeln och telefonnummer till en telefondatinglinje trots att det är 20 år sedan jag sist hörde den.Minnet är bra märkligt alltså. Jag och sambon kom in på saker på tvn från när man var liten. Han kom ihåg hela reklamen till en Vicks blue-reklam och jag kom ihåg hela introt till Sailor moon. Wtf liksom? Hur kan man komma ihåg sånna saker men inte typ högst normala saker som sker i nutid?
Hahaha Så himla underbart men konstig grej att komma ihåg.Jag och en kompis kan fortfarande jingeln och telefonnummer till en telefondatinglinje trots att det är 20 år sedan jag sist hörde den.
Jag berättar alltid sånt för min häst, när jag kommer nästa gång och sånt. Eller ja, jag pratar om typ allt i mitt liv för honom. Han är en läkande häst som vill att jag delar saker med honom. Det gör att vår relation blir bättre, inga hinder emellan oss.Jobbat mellan 7-15.30 idag, åkte förbi trule och berättade att jag ska vara borta i två dagar Berättar alltid sådant för honom, han kan bli lite deppig när matte inte dyker uppe. Igår när jag skulle sätta på huvudlaget står alltid med ryggen mot honom och huvudet framför, då skulle han "kramas" Han är verkligen ingen gos häst, knappt så man får klappa på honom men igår var det något. Han la upp huvudet på min axel och drog mig mot honom. Han kanske kände att matte behövde lite kärlek vad vet jag.
Så ska snart packa, hänga tvätt och sen blir de tidigt i säng idag. Måste tanka imorgon bitti innan bilen rullar mot universitetet. Vi har två dagar med föreläsningar om våld i nära relation .. Känns som det kommer bli tufft