Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har jobbat under Valborg jag... tre dagar förmiddagsskift (06-14) så nu blir det två dagar eftermiddag 14-22 följt av de två fruktade nattskiften 22-06... :nailbiting:

Edit: Men jag trivs... jag har haft tur med kollegorna i mitt skift, det är faktiskt ingen av dem som skaver sas utan alla är toppen. En är dessutom hästtjej så karlarna kräks när vi sätter igång :rofl:
Vad jobbar du med?
 
Tadaaaaaaaaa! Hade tänkt måla idag men det har hängt grå hotande moln över oss hela dagen så det får bli i morgon.
20220501_193419.webp
 
Nä, om man skulle ta och göra övningarna för axlar och skulderblad.... Snart dags att natta hästarna,och vips så kommer det att vara dags för att natta mig själv också - i renbäddad säng (det är väl nästan en buke-tradition att göra det på söndagar :D ) :up: !
Här också, drog ur båda sängarna idag och nu luktar de gott överallt i lägenheten av nytvättade lakan 😍 Söndagar är en bra dag för sådant!
 
Nya badrumsmöbeln är äntligen på plats, så ett par plantor har äntligen fått flytta ut från duschen. Jag får faktiskt plats med shampoo och balsam i fönstret nu. :D Mycket nöjd!
Hängsparrisen tog upp typ halva duschkabinen. 😅
1651430956220.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 466
· Visningar
41 120
Senast: Enya
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 836
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 070
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp