Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kört häst imorse och jag hade kunnat suttit där hela dagen med det stora smilet 😍 efter drygt ett år börjar vi hitta varandra ordentligt och vet vad den andra vill utan att ens behöva fundera så mycket över det. Som jag kämpat med att få honom sluta springa och dra upp huvudet och bygga under hals. Sista veckorna är det precis som något släppt och han vågar sträcka ut sig och slappna av. Alltså grabben som är 9 år och fortfarande tycker det är precis lika roligt att träna det är så jag vill ha honom ❤️ Han ska vara en glad farbror som gillar det han gör. Kanske kanske att vi till och med hinner kvala i sommar nere på hemmabanan innan säsongen är slut där nere i Augusti. Sen åkte schampoo dunken fram från gömmorna behövdes, han var smuts brun efter en vinter utan dusch. Fast han är lika smutsbrun igen då han lerinpackade sig direkt 😂 Han var ju ren i fem minuter iaf 😏 Nu behöver hans matte lite kaffe och en lugn Söndag.
IMG_20220501_110811805_HDR.webp
 
Precis när vi satte oss på flygbussen kom min sambo på att vi glömt en ryggsäck i vårt airbnb :eek: jag har aldrig glömt något så stort i hela mitt liv! Fattar inte hur vi kunde glömma den, jag tog ju ett varv och kollade.

Kunde tyvärr inte åka och hämta den när vi kom på att den var borta, för nyckeln lämnade vi i lägenheten när vi checkade ut och hyresvärden kunde inte komma förbi med kort varsel och öppna. Bara hoppas på att hon kan skicka ryggsäcken hem till oss med posten, min iPad ligger ju där i 😰 annars var det som tur var inget viktigt. Mobil, plånbok, nycklar och pass har vi båda på oss så vi kommer hem till Sverige utan problem i alla fall. Irriterande dock, och jobbig att behöva vara till besvär för hyresvärden.
 
Skriver i singeltempo. Har snart tagit mig igenom fråga 1 av 5 som ska bli de första 12 sidorna.

Hämtat ägg, slängt lite sopor och köpt godis för senare mutor till mig själv. Varvar med lite This is us.
 

Bifogade filer

  • 5F99C824-87B1-4EFD-AA2F-0E495926413A.webp
    5F99C824-87B1-4EFD-AA2F-0E495926413A.webp
    68,6 KB · Visningar: 24
Kört häst imorse och jag hade kunnat suttit där hela dagen med det stora smilet 😍 efter drygt ett år börjar vi hitta varandra ordentligt och vet vad den andra vill utan att ens behöva fundera så mycket över det. Som jag kämpat med att få honom sluta springa och dra upp huvudet och bygga under hals. Sista veckorna är det precis som något släppt och han vågar sträcka ut sig och slappna av. Alltså grabben som är 9 år och fortfarande tycker det är precis lika roligt att träna det är så jag vill ha honom ❤️ Han ska vara en glad farbror som gillar det han gör. Kanske kanske att vi till och med hinner kvala i sommar nere på hemmabanan innan säsongen är slut där nere i Augusti. Sen åkte schampoo dunken fram från gömmorna behövdes, han var smuts brun efter en vinter utan dusch. Fast han är lika smutsbrun igen då han lerinpackade sig direkt 😂 Han var ju ren i fem minuter iaf 😏 Nu behöver hans matte lite kaffe och en lugn Söndag.Visa bifogad fil 90095
Vad heter han?
 
Idag stod det städning på programmet men det blev det inte så mycket av. Nåja disk och tvätt är iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hängt upp och lagt in allt från the blåa IKEA kassen. Ska dra en vända med dammsugaren är det tänkt.

Btw, är det någon mer än jag som låter dammsugaren stå framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte ställa in den i städskåpet mellan rundorna så den får stå i ett hörn i vardagsrummet.
 
Idag stod det städning på programmet men det blev det inte så mycket av. Nåja disk och tvätt är iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hängt upp och lagt in allt från the blåa IKEA kassen. Ska dra en vända med dammsugaren är det tänkt.

Btw, är det någon mer än jag som låter dammsugaren stå framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte ställa in den i städskåpet mellan rundorna så den får stå i ett hörn i vardagsrummet.
Har inget städskåp (platsbrist) så vår dammsugare står alltid framme i ena hallen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 451
· Visningar
40 675
Senast: sthu
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 763
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 835
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 065
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp