Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir man sjuk av att dricka surnad mjölk?

Gav dottern varm oboy och när hon druckit upp såg jag att mjölken som var kvar i koppen var sådär grumlig som den blir om man häller den i kaffet och mjölken är gammal. 🙈

Mvh barnplågare
Var det inte värre än så, så att hon inte ens kände av det, så är det säkerligen ingen fara :) Kan inte minnas att jag hört någon bli sjuk av gammal mjölk!
 
Idag kom resultatet av mina timmar i stidion med kyrkkompisar ut på Spotify 😃 Kan inte låta bli att känna att det är lite häftigt att se sitt eget namn på Spotify, även om det bara är bland en lång radda av medverkande personer :bump:
Så kul att få vara med och spela in nyskapad musik!
 
Skulle egentligen ha gjort massor den här helgen men jag sket i det och spelar just nu tv-spel, käkar jordgubbar och kanelbullar samtidigt som jag lyssnar på Shania Twain på repeat. Ungefär vad jag gjort sen i fredags kväll, en riktig toppenhelg med andra ord. :up:
 
Njuter av min första riktigt lugna förmiddag på flera veckor. Normalt brukar jag försöka få in en sådan här planlös förmiddag per helg, men de senaste helgerna har varit fulla av hästar, resor och div. sociala händelser så det har inte blivit av. Nu får jag istället två stycken denna helg, eftersom imorgon är en röd dag här i Skottland. SÅ skönt och välbehövligt med en extra ledig dag! :love:

Det enda vettiga jag har gjort hittills idag är att steka pannkakor och dra igång en maskin tvätt. Ska snart gå ut och jobba i trädgården i ett par timmar, solen har börjat bryta sig fram genom molnen och det ser ut att bli en härlig eftermiddag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 450
· Visningar
40 675
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 763
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 835
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 065
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp