Passade på att städa lägenheten när jag ändå var vaken så tidigt.
Idag tänkte jag gå i ett första maj-tåg.
Idag tänkte jag gå i ett första maj-tåg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va segtRimligt att vakna halv fem när jag tänkt ha sovmorgon..
Var det inte värre än så, så att hon inte ens kände av det, så är det säkerligen ingen fara Kan inte minnas att jag hört någon bli sjuk av gammal mjölk!Blir man sjuk av att dricka surnad mjölk?
Gav dottern varm oboy och när hon druckit upp såg jag att mjölken som var kvar i koppen var sådär grumlig som den blir om man häller den i kaffet och mjölken är gammal.
Mvh barnplågare
Nä, det tror jag inte att man blir.Blir man sjuk av att dricka surnad mjölk?
Gav dottern varm oboy och när hon druckit upp såg jag att mjölken som var kvar i koppen var sådär grumlig som den blir om man häller den i kaffet och mjölken är gammal.
Mvh barnplågare
Nej hon sa inget i alla fall. Men vad skönt, tack!Var det inte värre än så, så att hon inte ens kände av det, så är det säkerligen ingen fara Kan inte minnas att jag hört någon bli sjuk av gammal mjölk!
Vad skönt att höra. Känns lugnare nu. Tack!Nä, det tror jag inte att man blir.
Men du måste ju berätta hur vi kan hitta musiken, blev nyfiken ju!Idag kom resultatet av mina timmar i stidion med kyrkkompisar ut på Spotify Kan inte låta bli att känna att det är lite häftigt att se sitt eget namn på Spotify, även om det bara är bland en lång radda av medverkande personer
Så kul att få vara med och spela in nyskapad musik!
Men du måste ju berätta hur vi kan hitta musiken, blev nyfiken ju!