KUL! Jag har brorsbarnet med i kortegenNu börjar det bli klart för kortegen här ekipagen är utkörda från byggplatsen och korten har jag tagit från vardagsrummet.Visa bifogad fil 90045
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KUL! Jag har brorsbarnet med i kortegenNu börjar det bli klart för kortegen här ekipagen är utkörda från byggplatsen och korten har jag tagit från vardagsrummet.Visa bifogad fil 90045
Alltså små barn som pratar brittiska (om man nu säger så), jag typ smälterJag diggar för övrigt brittska barn ibland! Jag och shiban gick förbi en mor och dotter på huvudgatan idag, och flickan iakttog allvarligt; "That was such a lovely looking fox, mum!"
Smälter ju iof gällande vissa vuxna kvinnor också…Alltså små barn som pratar brittiska (om man nu säger så), jag typ smälter
Förstår ju att det är deras modersmål men ändå
En del är liksom mer brittiska än andra. Jag knackade på en hotelldörr en morgon, varpå den öppnades av en liten gosse på typ tre år med världens vildaste svarta lockar som helt platt konstaterade "You're no' uncle Jim." på sjungande welsh accent. Jag typ dog. Var tydigen dagens första och största besvikelse.Alltså små barn som pratar brittiska (om man nu säger så), jag typ smälter
Förstår ju att det är deras modersmål men ändå
Den har jag druckit många gånger. Köpte den första gången för att vi hade en en häst som hette GazelleHar korkat upp Valborgsbubbel. En ny "pärlande" bekantskap som heter Gazela - inte så dum faktiskt ! Man anar en viss bitterhet a la lime...SKÅL !
Åh vad kul . Var alltid vårens höjdpunkt nät mamma fortfarande hade kor (köttdjur) och hm...Det var oftast väldigt mycket mer livat på dem än arrangerade...Skräckblandad förtjusning varje gång!Laddar inför kosläpp imorgon
Behöver ställa klockan och ska åka en bit, hoppas jag får upp sonen i tid!
Det här är mitt första så ska bli kul! Är inte så stort (tror jag) då det är hemma hos några vi känner. Hoppas vi kan se ordentligt baraÅh vad kul . Var alltid vårens höjdpunkt nät mamma fortfarande hade kor (köttdjur) och hm...Det var oftast väldigt mycket mer livat på dem än arrangerade...Skräckblandad förtjusning varje gång!
Åh då kan det bli mera livat, vad roligt! . Hoppas ni får en fin upplevelse och dagDet här är mitt första så ska bli kul! Är inte så stort (tror jag) då det är hemma hos några vi känner. Hoppas vi kan se ordentligt bara