Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu börjar det bli klart för kortegen här ekipagen är utkörda från byggplatsen och korten har jag tagit från vardagsrummet.
IMG_20220430_165053849.jpg

Reviderar min c-uppsats, som det fint heter. Jag skulle inte, nej nej. Men så såg jag att nästa handledning är om 3 veckor, och då görs det bedömning om den får gå upp till opponering. Jag har en stor utmaning som behöver fixas, nämligen valet av min ena variabel. Så jag sitter här med musik , eller rättare sagt när galenskaparna var med i så ska det låta :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 543
· Visningar
41 529
Kropp & Själ Måste väl finnas fler än jag? Det kändes bra i morse och fram till typ kl 17 men nu är jag deppig. Har ätit en ask potatissallad till...
2
Svar
37
· Visningar
2 053
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 688
Senast: Krålus
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka