On The Line Eller Linus pÄ linjen som hans husse sÀgerVad heter han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
On The Line Eller Linus pÄ linjen som hans husse sÀgerVad heter han?
LÀste lila-bröds-svamp och tyckte att det lÀt giftigt !libabrödswrap
Ăr det sĂ„ndĂ€r trist strĂ€cka som typ mellan Linköping och Braehus, (dĂ„ syftar jag inte pĂ„ de mindre vĂ€garna typ förbi vĂ€derstad) BorĂ„s-Göteborg och e22 mot Ăland typ? För det Ă€r ju trista vĂ€gstrĂ€ckorStrax dags att köra till RöstĂ„nga. Galet trĂ„kig körning, sĂ€rskilt nĂ€r bensinen Ă€r dyr
NÀr jag och dottern kommer hem ska vi laga mat och sÀtta igÄng tvÀttmaskinen. Livad söndag
Bror med Power!On The Line Eller Linus pÄ linjen som hans husse sÀger
SnĂ€lla nĂ„n, dammsugaren Ă€r ju en MĂBEL. Klart den stĂ„r framme!Idag stod det stĂ€dning pĂ„ programmet men det blev det inte sĂ„ mycket av. NĂ„ja disk och tvĂ€tt Ă€r iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hĂ€ngt upp och lagt in allt frĂ„n the blĂ„a IKEA kassen. Ska dra en vĂ€nda med dammsugaren Ă€r det tĂ€nkt.
Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.
Jag brukade lÀmna dammsugaren framme och drog inte ur sladden en dagIdag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.
Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.
Jag dammsuger typ varje dag sÄ jag orkar aldrig stÀlla undan den. Den ska ju anvÀndas snart igen.Idag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.
Japp framme. I hallen pÄ övervÄningen en vanlig och i v-rummet hÀr nere stÄr kirby framme. No comments about kirbyIdag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.
Har inget stÀdskÄp (platsbrist) sÄ vÄr dammsugare stÄr alltid framme i ena hallen.
SnĂ€lla nĂ„n, dammsugaren Ă€r ju en MĂBEL. Klart den stĂ„r framme!
/mvh hon som saknar stÀdskÄp
Jag dammsuger typ varje dag sÄ jag orkar aldrig stÀlla undan den. Den ska ju anvÀndas snart igen.
Om den ska stÄ framme sÄ har man en robot, de andra stora fula dammsugarna fÄr icke stÄ framme - nÄgon mÄtta pÄ möblering fÄr det ÀndÄ varaJapp framme. I hallen pÄ övervÄningen en vanlig och i v-rummet hÀr nere stÄr kirby framme. No comments about kirby
Om den ska stÄ framme sÄ har man en robot, de andra stora fula dammsugarna fÄr icke stÄ framme - nÄgon mÄtta pÄ möblering fÄr det ÀndÄ vara
Ăr det sĂ„ndĂ€r trist strĂ€cka som typ mellan Linköping och Braehus, (dĂ„ syftar jag inte pĂ„ de mindre vĂ€garna typ förbi vĂ€derstad) BorĂ„s-Göteborg och e22 mot Ăland typ? För det Ă€r ju trista vĂ€gstrĂ€ckor
Jag har ingen förvaring för den sÄ den stÄr dÀr den Àr minst ivÀgen.Idag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.