Vad gör vi? CLIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
HĂ€mtat ut sommarens förbrukning av allergi medicin som jag bestĂ€llde hĂ€r om dagen. Skönt nĂ€r det kommer till instabox 👍 Har bara en tablett kvar hemma och kan ju knappt vara ute just nu utan dem. PĂ„ morgonen hĂ„ller jag pĂ„ att klösa ut ögonen för att det kliar sĂ„ förbaskat 😮 Tröttsamt verkar bli vĂ€rre med Ă„ldern ocksĂ„.
 
Strax dags att köra till RöstÄnga. Galet trÄkig körning, sÀrskilt nÀr bensinen Àr dyr :mad:
NÀr jag och dottern kommer hem ska vi laga mat och sÀtta igÄng tvÀttmaskinen. Livad söndag :p
Är det sĂ„ndĂ€r trist strĂ€cka som typ mellan Linköping och Braehus, (dĂ„ syftar jag inte pĂ„ de mindre vĂ€garna typ förbi vĂ€derstad) BorĂ„s-Göteborg och e22 mot Öland typ? För det Ă€r ju trista vĂ€gstrĂ€ckor :meh::laugh:
 
Idag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.

Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.
SnĂ€lla nĂ„n, dammsugaren Ă€r ju en MÖBEL. Klart den stĂ„r framme!
/mvh hon som saknar stÀdskÄp
 
Idag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.

Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.
Jag brukade lÀmna dammsugaren framme och drog inte ur sladden en dag
NÀr jag kom hem stod var dammsugaren pÄ och den kan ha varit pÄ lÀnge för den lÀt lite anstrÀngd :o
NÄn av katterna mÄste hoppat pÄ knappen ;)
 
Idag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.

Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.
Jag dammsuger typ varje dag sĂ„ jag orkar aldrig stĂ€lla undan den. Den ska ju anvĂ€ndas snart igen. 😅😁
 
Ska börja följa en budgivning pĂ„ ett hus i byn. Är sĂ€llan det kommer ut nĂ„got pĂ„ marknaden och det mĂ€rks. Det var visning idag och de har redan fĂ„tt tre bud av tre olika budgivare.
 

Bifogade filer

  • 276B3141-DC7B-4DAA-BAD2-D19373AC00B6.webp
    276B3141-DC7B-4DAA-BAD2-D19373AC00B6.webp
    35,5 KB · Visningar: 57
Idag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.

Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.
Japp framme. I hallen pÄ övervÄningen en vanlig och i v-rummet hÀr nere stÄr kirby framme. No comments about kirby :meh:
 
Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.

Har inget stÀdskÄp (platsbrist) sÄ vÄr dammsugare stÄr alltid framme i ena hallen.

SnĂ€lla nĂ„n, dammsugaren Ă€r ju en MÖBEL. Klart den stĂ„r framme!
/mvh hon som saknar stÀdskÄp

Jag dammsuger typ varje dag sĂ„ jag orkar aldrig stĂ€lla undan den. Den ska ju anvĂ€ndas snart igen. 😅😁

Japp framme. I hallen pÄ övervÄningen en vanlig och i v-rummet hÀr nere stÄr kirby framme. No comments about kirby :meh:
Om den ska stÄ framme sÄ har man en robot, de andra stora fula dammsugarna fÄr icke stÄ framme - nÄgon mÄtta pÄ möblering fÄr det ÀndÄ vara :mad::angel::p
 
Om den ska stÄ framme sÄ har man en robot, de andra stora fula dammsugarna fÄr icke stÄ framme - nÄgon mÄtta pÄ möblering fÄr det ÀndÄ vara :mad::angel::p

Jag har ingen robot, sÄ mycket mattor och grejer pÄ golvet sÄ det kÀnns inte vÀrt det. Suck, min vanliga hederliga dammsuger men ÀndÄ Àr det alltid nÄgot som ligger kvar. Orkar Àrligt inte moppa ikvÀll. Det fÄr bli pÄ tisdag - imorgon blir det födelsemiddag med min syster! (hennes)
 
Jag har jobbat under Valborg jag... tre dagar förmiddagsskift (06-14) sÄ nu blir det tvÄ dagar eftermiddag 14-22 följt av de tvÄ fruktade nattskiften 22-06... :nailbiting:

Edit: Men jag trivs... jag har haft tur med kollegorna i mitt skift, det Àr faktiskt ingen av dem som skaver sas utan alla Àr toppen. En Àr dessutom hÀsttjej sÄ karlarna krÀks nÀr vi sÀtter igÄng :rofl:
 
Idag stod det stÀdning pÄ programmet men det blev det inte sÄ mycket av. NÄja disk och tvÀtt Àr iaf avklarade. Och plockat lite, ffa hÀngt upp och lagt in allt frÄn the blÄa IKEA kassen. Ska dra en vÀnda med dammsugaren Àr det tÀnkt.

Btw, Àr det nÄgon mer Àn jag som lÄter dammsugaren stÄ framme? Försöker dammsuga relativt ofta och orkar inte stÀlla in den i stÀdskÄpet mellan rundorna sÄ den fÄr stÄ i ett hörn i vardagsrummet.
Jag har ingen förvaring för den sÄ den stÄr dÀr den Àr minst ivÀgen.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
41 120
Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 836
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Kisse Àr trött i vÀrmen, hon tycker det Àr alldeles för varmt. Det tycker matte ocksÄ...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 070
Senast: grodan21
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp