Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gått en promenad och mötte Fru Älg i skogen. Först trodde jag det var en förrymd häst som stod i skogen och käkade, men sen trillade polletten ner. Hon stannade inte för att snacka utan försvann kvickt bland snåren.

Jag undrar f.ö. varför mina fingrar har börjat svullna när jag är ute och går, särskilt högerhandens fingrar.

Känner mig lite vilsen i pannkakan idag. Beror nog på att jag är inne i sluttampen av studierna och bara vill känna mig klar så jag kan gå vidare med livet.

Dricker tonic (utan gin!!). Svalkande och läskande ändå :)
Ser ut som en tomat i ansiktet :meh: ändå har jag 20 i solfaktor. Är det verkligen normalt att bli så röd då? Dessutom har det börjat flagna under ögonen och vid kinderna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 695
· Visningar
45 877
Senast: Nixehen
·
Svar
1 999
· Visningar
56 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser