Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina hästar är överlyckliga nu när ligghallen är nyhalmad och de kan sova inne hela dagarna istället för att behöva tampas med flugorna. Peppar peppar sitter även bakskon, nummer två i sedan hovis var här, kvarMålat klart
Hästarna är skitsura i gräshagen och vill tillbaka till lösdriften. Först ska Aramis longeras dock.
Det är den jag dricker! Eller drack snarare, den tog slut.Schweppes har sockerfri tonic
Vad är det? Aldrig hört talas omIngen hockey
Funderar på om jag ska härmasBakat en rabarberpaj.
Personligt brev
Men nu har jag typ lyckats skriva ihop 3/4 A4. Och andra har problem med att hålla sig till ett A4Det är verkligen inte kul att skriva det...
Men nu har jag typ lyckats skriva ihop 3/4 A4. Och andra har problem med att hålla sig till ett A4
Kommer nog bli ca en halv sida, mycket står två gånger nuMitt senaste var nog kortare än så
Personligt brev
Det är verkligen inte kul att skriva det...
Vilka idioter!Äsch. Så farligt är det inte. Se det som ett dokument som utvecklas hela tiden. Så ser jag på mitt. Ett levande dokument.
Kul sen när man går på intervju o det visar sig att de som ska intervjua varken har läst CV, brevet eller kan mitt namn.. Man blir impad då.
Vilka idioter!