Käkar glassSka gå och köpa lite glass
Ska straxt sätta mej på cykeln och ge mej av på en tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Käkar glassSka gå och köpa lite glass
Det kanske är lite mer rätt ord att användaWell, så hårt vill jag inte dra det. Räcker med oseriöst o en plats jag inte vill jobba på.
Minst sagt De flesta spelare verkar helst vilja vara någon annanstansÄn så länge en tämligen sömnig tillställning.
Minst sagt De flesta spelare verkar helst vilja vara någon annanstans
Inte långt ifrån här heller, halvblundade och fick peppsällskap av Pälsfröken i sista perioden. Weee precis den uppladdningen jag hade önskat och behöver till våran match. Får vara glad att jag höll mig vaken och inte missar den.Somnade med katten.
har gjort det ett flertal gg, både morsan och jagKan du ringa eller be någon ringa till Vuxenhab och höra om remissen kommit fram?
hinner ju inte ens lägga fram någon lapp...Har du problem att prata så föreslår jag att du skriver en lapp o lämnar fram. På lappen har du skrivit ned vad du tycker o vad du saknar i terapin.
På lappen kan du också ta upp o fråga om varför ni enbart pratar om sociala fobin. Kan ju vara så att det ser vederbörande som steg ett. Att komma igenom en social fobi...well...det öppnar världen igen (haft social fobi).
OM du inte vågar prata själv.
sålde min fina som jag hade till gammelmanEn begagnad borde väl inte vara så svårt att få tag på?
hinner ju inte ens lägga fram någon lapp...
Har social fobi pga min AS
får prova det nästa gg dåJodå, jag kan nog nästan lova att du hinner lägga fram en lapp, så ge den idén en chans