Jag tror inte att det funkar. Man får nog med sig smörkrämen då. Annars hade det varit bra !Pensla med choklad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att det funkar. Man får nog med sig smörkrämen då. Annars hade det varit bra !Pensla med choklad?
Hysfsat lugnt jag hade troligtvis inte varit i närheten att stå på benen efter allt det därTog det hyfsat lugnt med alkoholen idag (en flaska vin, 5-6 shots och 3 smirnoff ice) så jag är inte orolig för baksmälla. Däremot bränner mina ben! Jag är inte van vid att cykla och när jag kör bil den sträckan märks det inte alls hur backigt det är. Phuuu..
Nu blir det sängen här, börjar kännas att jag gick halv fem i morse. Natti!
Ekohallen i Borås brukar ha det mesta, öppnar 10 på söndagar.Sitter och funderar på var längs sträckan Borås/Ulricehamn - Anderstorp jag kan köpa hörselkåpor till barn tidigt på morgonen. Ska nämligen se Nordic Time Attack där idag och tänkte se hur kul barnen tycker det är, när det inte är så långt...
Synd bara att jag alldeles snart måste resa på mig och åka till affären. Måste köpa lite mat till min stackars katter som hävdar att de håller på att svälta ihjäl. Blötmat går nämligen inte att äta.Rätt nice start på söndagen. Gäller att passa på att njuta, om några timmar ska vi fira lillungen som fyller år under veckan som kommer.
Visa bifogad fil 15154
jag lastar 2 ton på kärran så vi får se vad det väger Vi har fri tillgång på vatten då den ska läggas vid en badplats och jag tänkte skaffa en pump och en hel drös med spridare .Enligt bossen så får det kosta vad det vill bara det blir öppning den 10 juni Ett proffs ska hjälpa oss lägga den som bara håller på med träd buskar och anlägger gräsmattor och planerar parker så då får jag råd om hur jag ska sköta mattanFår du med sex pall på en kärra?? dom väger ju massor . Glöm inte vattna två dygn nu.
Fint träd !Rätt nice start på söndagen. Gäller att passa på att njuta, om några timmar ska vi fira lillungen som fyller år under veckan som kommer.
Visa bifogad fil 15154
Sätt inte tänderna i gräsmattan, jordbakterier är inte det nyttigaste mellanmålet.Nu var göromålen för morgonen klara .Ta promenad med Leo Dricka kaffe ta en snus och sitta på trappen och borsta katten så nu får jag sätta tänderna i gräsmattan och lägga dom sista bitarna så blir det trädfällning och vedhuggning senare idag
Kul med jaktstig . Sköt var helg då man var på topp . Det trista är att det tar en hel dag och den tiden har jag inte nu men antar du skjuter hagel . jag tävlade i kulaTänk att det kan vara så roligt att skjuta En jaktstig nu på morgonen och dagens känns väldigt bra! Skönt att komma iväg innan den värsta värmen också, kompisen skulle skjutsa barn på fotboll sen så vi hängde på låste när de började.