Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte överdrivet bra med tåg, tidigaste framme ca 23:15 och hur ska jag komma hem, nattar jag kvar blir det till söndag. Är ju inte värt vara i stan imorgon på Gbg varvet precisDet går tåg hit,du får smaka om du skyndar dig
Visa bifogad fil 15080
Jag har 2 gästrum,bara att välja.Inte överdrivet bra med tåg, tidigaste framme ca 23:15 och hur ska jag komma hem, nattar jag kvar blir det till söndag. Är ju inte värt vara i stan imorgon på Gbg varvet precis
Pedant som jag är ser jag ju att du får göra flera tårtor då ehhh hmmm öööh typ någon jordgubbe är sned, jag är en perfekt testpilot i ämnet, brukade alltid få jordgubbstårta när jag fyllde förr men nu är det många år sen och inte såå långt kvar tills jag fyller igen. (Nästa år jämna år så då kan du göra flervåning vet jag ) med andra ord får vi testa några stycken och se vad som funkar bäst
Ahh vad gott det ser ut
Jäklar, jag kan inte hålla jänmna steg med min bror! 6 öl och jag är utslagen.Oj! festat med min bror! så jag är lulig! jag har blivit med jobb! oj ett kneg! På TL på SL som datasamordnare.
Värsta pensionären. Borstar tänderna och ska lägga mig kl 21 en fredag
Skyller på att allergiemedicin sänker mig
Det är bara såå skönt att sova när man är riktigt, riktigt trött.
@tornblomma snyggingar!
Trist dag. Käkade lunch med en av mina äldsta vänner som fick "permis" från sjukan i två timmar.
Han har skelettcancer och tanken var att han skulle få en benmärgstransplantation nästa vecka, tyvärr
svarar kroppen inte på cellgifterna längre så transplantationen är inställd. Han har gjort en redan och det här skulle bli nummer 2. Han har kämpat på i 5 år från 2013 men nu känns det som han gett upp, njurarna är påverkade nu också och han blir förflyttad till E-tuna på Viktoriakliniken på måndag för vidare transport till Uppsala Akademiska. Tror nog det var sista gången vi lunchade tillsammans .
Känns hemskt.
heartTrist dag. Käkade lunch med en av mina äldsta vänner som fick "permis" från sjukan i två timmar.
Han har skelettcancer och tanken var att han skulle få en benmärgstransplantation nästa vecka, tyvärr
svarar kroppen inte på cellgifterna längre så transplantationen är inställd. Han har gjort en redan och det här skulle bli nummer 2. Han har kämpat på i 5 år från 2013 men nu känns det som han gett upp, njurarna är påverkade nu också och han blir förflyttad till E-tuna på Viktoriakliniken på måndag för vidare transport till Uppsala Akademiska. Tror nog det var sista gången vi lunchade tillsammans .
Känns hemskt.
Trist dag. Käkade lunch med en av mina äldsta vänner som fick "permis" från sjukan i två timmar.
Känns hemskt.