VälkommenPå väg till Göteborg för den årliga halvmaran!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VälkommenPå väg till Göteborg för den årliga halvmaran!
Åh nej är det idag? Vill verkligen inte veta.Idag kommer vi få besked på vår hemtenta. Har ont i magen över det.
Garanterat. Det är fredag, hon skulle börja rätta i måndags. Hon är inloggad på Cambro.... jag tror det är dags.Åh nej är det idag? Vill verkligen inte veta.
Härligt med värme och man kan hänga tvätten ute!!
Tllls man tittar på sin frömjöls-täckta bil och inser att den nyss så rena tvätten är lika full med frömjöl den med.
bara att tvätta om och tumla istället.
Så fruktansvärt ångestladdat. Ett U nu hade känts som en katastrof..Garanterat. Det är fredag, hon skulle börja rätta i måndags. Hon är inloggad på Cambro.... jag tror det är dags.
Svär som 17 över tolkcentralen som de nu säger att de inte kan ordna tolkar till söndag pga ett misstag om plats - vilket var deras fel (jag skrev tydligt vilken plats det gällde). Efter att de hade bekräftat bokningen tidigare i veckan också
Så förbenat trist misstag och det är j inte översållat av tolkar att ara ta fram snabbt och smidigt precis Det där med att stå för sina misstag kan ju bli svårt ibland men det ska ju inte hända ens.Svär som 17 över tolkcentralen som de nu säger att de inte kan ordna tolkar till söndag pga ett misstag om plats - vilket var deras fel (jag skrev tydligt vilken plats det gällde). Efter att de hade bekräftat bokningen tidigare i veckan också
Uttråkad.. Funderar på att äta.
Bara för det så har hon loggat ut och varit utloggad länge... Kommer gråta om jag får ett U...Så fruktansvärt ångestladdat. Ett U nu hade känts som en katastrof..
Ja, det kräver noggrant övervägande.
Själv funderar jag på om jag ska gå in på Claes Ohlson och köpa clipsramar idag, eller tro (vilket jag tror i verkligheten) att de är billigare på OBS och i så fall åka extra och köpa där.
Frågan är då: kompenseras det tio kronor dyrare priset per ram (jag ska ha nio) av tiden och kostnaden (som jag normalt sett inte räknar sådana gånger, men tiden är värdefull) att åka ett par mil extra och gå in på ett jättejobbigt shoppingcenter en annan gång???
Har ett inplanerat restaurangbesök i kväll i centrum, hinner ändå inte hem mellan och kan välja mellan att sitta på jobbet och sega ut tiden (måste vara klar till 1700 idag trots att jag egentligen är färdig för dagen med mina arbetsuppgifter), eller att åka in till centrum, snika till mig en gratis parkeringsplats (för jag har rätt sorts plastkort) och gå in på Claes Ohlson.
Antagligen är det en ganska bra idé att få inhandlandet av ramar klart så jag kan hänga upp ett gäng diplom på avsedd plats på utsedda väggar i uthus och stuga. För att snygga till mina "skryt-väggar" lite till.
Jag hade INTE åkt till ett shoppingcenter så här dags på en fredag
Ibland, när man mår som sämst, finns det underbara bukefalister som gör att man mår så fantastiskt mycket bättre