Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit ganska okej, tog några timmar innan jag somnade men sen sov jag ca 1,5 timme, vaknade och var uppe en stund för att sedan testa att natta om och somnade om ganska snabbt och sov en liten stund till :up:
Har varit till affären och handlat litegrann på förmiddagen, skönt att inte behöva dit när alla ska fredags handla. Förkylningen är inte så rolig men fortfarande ingen feber vad jag vet, tack och lov!
Just nu dricker jag kaffe och slöar lite kändes som den lilla energi som fanns bara försvann efter besöket i matbutiken.

Alltså Postnord :cautious:
Plingade till i appen att ett paket var tillagt. Tyckte att det var lite märkligt då jag inte har beställt ngt. Gick in och kollade och jodå det var ett paket på väg till mig från Mango. Wierd. Gick in och spårade det på Postnords sida och såg även där att det var på väg, nu tydligen i Segeltorp.
MEN under detta stod även att samma paket med samma spårningsnummer levererats ... 2017 :cautious:

:confused::confused::confused::confused:

Jo men fint det får bli en utryckning till affären igen men mellan lunch och när folk slutar. Total katastrof, skulle ta fram nytt paket kaffe och möts bara av en tom hylla i skafferiet där paketen brukar stå.
Förvirrad hjärna trodde väl att det fanns ett paket kvar men kompisen fick ju ett, jag är inte klok, jag är körd, jag är slut, jag är gammal och dement, jag borde lämnas in på återvinningsstationen som miljöfarligt avfall :arghh:
Te är gott, te är nästan samma sak som kaffe, jag klarar mig en stund :nailbiting:

Är väl lika bra att bara skaka på skallen och skratta åt eländet, har högt blodtryck så det räcker. :banghead:

(Detta inlägg kan läsas i lite lagom arg ton inblandat med mindre fina ord i valfri form och på valfria platser för det är väl egentligen det som jag tänker men skonar er ifrån den versionen.)

Och så blev håret ännu lite kortare :up: (ignorera min min, motljus och jag är inte kompisar :D)
received_10156551140790712.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 108
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
97 98 99
Svar
1 979
· Visningar
53 637
Senast: Hund!
·
Svar
1 999
· Visningar
56 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser