Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
F-n vad jag älskar Sabaton! :love: Jag får så mycket energi av min Sabaton-lista på Spotify :up:
Jag ser verkligen fram emot att åka på Sabatons Open Air igen! Vi var där för första gången förra året. Sedan blir det ju inte sämre av att Powerwolf spelar på lördagen också. Hade aldrig hört dem förrän @Angua s kråka rockade till dem i en tidigare tråd. :banana:

Jag ser verkligen fram emot att åka på Sabatons Open Air igen! Vi var där för första gången förra året. Sedan blir det ju inte sämre av att Powerwolf spelar på lördagen också. Hade aldrig hört dem förrän @Angua s kråka rockade till dem i en tidigare tråd. :banana:

Jag bor i byn bredvid Falun :angel: Jag hoppas jag kan gå i år men allt beror som vanligt på hur jag jobbar... en kompis brukar vara med och bygga scen så ev hoppar jag in där också om det behövs folk.

Försöker vakna. Det går rätt bra med hjälp av Sabaton:

metalup.gif
Ammos themesong :D

Alltså Clarityn och jag kommer nog inte överens :( det kliar fortfarande på fötterna :arghh: samtidigt som jag är alldeles mosig och trött i huvudet :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 992
· Visningar
53 972
Senast: Snowball
·
Svar
1 999
· Visningar
56 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser