Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår rent ut sagt skit idag. Började med en molande värk vid svanken igår. Tog 2 Alvedon 1 Ipren. Värken avtog.
Kände mig mysko men mer att jag klarade inte av värme + kände mig instängd i min kropp.

Vaknade av att det gjorde ont i magen. Tänkte mens men fel ställe. Värker mer runt naveln och på höger sida. Urinen såg rödaktig ut men inget blod på papper.

Ryggen värker med. Höger sida. 2 Alvedon 1 Ipren hjälpte inget. Kände hur värken i ryggen gick längre o längre upp.

Mamma var här o smorde höger sida rygg med voltaren på mig. Värken avtog väl med 3% typ.

Ryggvärken känns definitivt inte som ryggskott. Tycker det är mest konstigt med att mitt säkra kort 2 Alvedon 1 Ipren inte hjälper..

Skjut mig.

Är vaken :cautious: Ligger i sängen och lyssnar på ngn morgonpigg galning som sågar med nån slags sågmaskin på innergården. De har tydligen kommit på att de ska bygga om pergolan. Enda fördelen med att innergården förvandlats till en byggarbetsplats är att skrikungarna håller sig borta. En får tänka positivt

Vaknade med en rejäl huvudvärk. Sådär rejäl så att den har väckt mig inatt till och från. Piller istoppade för det här har jag inte tid med.

Igår kväll hämtade jag hem min lilla häst som tog både resa och ankomst till nya stallet med ro. Nu ska jag iväg till jobbet och försöka fokusera på arbete en hel dag :p

IMG-20180517-WA0002.webp

Kollar slutpriser. Marknaden är verkligen sänkt just nu. En etta på Mariaberget med toppläge mot Södermälarstrand slutpris 2,680 :nailbiting: Hoppas att marknaden kör igång igen i höst

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 987
· Visningar
53 889
Senast: Enya
·
Svar
1 999
· Visningar
56 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser