Ja ja mamma (var det inte du som sa att dom flesta var vuxna härinne? ) Korv och makaroner toppat med senap. Godkänt?Trummar hårdare med fingrarna o blänger......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ja mamma (var det inte du som sa att dom flesta var vuxna härinne? ) Korv och makaroner toppat med senap. Godkänt?Trummar hårdare med fingrarna o blänger......
Good girl!Ja ja mamma (var det inte du som sa att dom flesta var vuxna härinne? ) Korv och makaroner toppat med senap. Godkänt?
Börjat rensa förrådet inför flytten. Hittar Marc Jacobs-väskor med prislappen kvar.. Prada skor, oanvända.. Kaos... Nu är det slut på konsumtionen.
Men det är värt det.Sitter och funderar hur jag ska göra med fiber .Sista dagen i morgon att bestämma sig men tycker att 18000 är rätt mycket pengar
Jag vaknade också med huvudvärk andra dagen i rad dricker laffe på balkongen och hoppas piggna till.Vaknade med en rejäl huvudvärk. Sådär rejäl så att den har väckt mig inatt till och från. Piller istoppade för det här har jag inte tid med.
Jag vaknade också med huvudvärk andra dagen i rad dricker laffe på balkongen och hoppas piggna till.
Kollar slutpriser. Marknaden är verkligen sänkt just nu. En etta på Mariaberget med toppläge mot Södermälarstrand slutpris 2,680 Hoppas att marknaden kör igång igen i höst
Jag tycker Sthlms-priserna är fascinerande. För den summan kan man nog köpa en mindre by i Norrland