Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästarna mådde fint och när jag var nere på jobbet märkte jag att vikaren avslutas överallt i alla system
vi ska komma ihåg här ...."att han är bättre än mig och har mer livserfarenhet och mer kunskap i sitt lillfinger än jag någonsin kan få...."
så jag firar det med huvudvärk och ett glas vin
sa jag att jag fick högsta betyg på praktiken i går dessutom?
Min tanke om det ovan:Nu är det slut på konsumtionen.
NattiHärligt
Nu blir det sängen. Natti!
Den är 25 meter lång och 10 m bred .Ja måste ha det på rulle då det inte går att få gräsmattan färdig till den 10 juni då vi öppnar badet och har haft ena långsidan av bassängen uppgrävd så det planerades ut matjord igårÄr det en stor pool? Eller det kanske alltid tar så lång tid att tömma?
Gräsmatta på rulle, vilken lyx ! Blir säkert väldigt fint också.
Han fattade att du var du?Kl är 08.20. Jag har bokat bilfärjan och åker in till sjukhuset på fastlandet kl 10. Är väl framme runt 11.30. Tack och lov för google maps
Hoppas han är lite mer drogfri idag. Igår vaknade han upp och från ingenstans sa han "hey babe. An inground pool cost about $50 000 to built! So why don't you just buy a yacht and put it in the middle of the ocean instead"
- Hey hubby, we already have a pool but aint got no $50 000
Han fattade att du var du?
Hur gör man då? jag vill bara sova.Idag ska jag tvinga Her JB till samarbete.
Lycka till, går det bra får du gärna skvallra hur du gjordeIdag ska jag tvinga Her JB till samarbete.
Ätit en äggmacka o dricker nyponsoppa.
Och @hallonsaft ,har ätit vad? trummar med fingrarna mot bordet.....
marsch iväg o stoppa något mer i munnen o magenJag har ätit cappuccino, te och en knäckemacka blev det typ vid lunch
Mmm ska det, snart, om en stund, ska bara röka innan tror jag kanske, eventuellt, ifall, möjligtvismarsch iväg o stoppa något mer i munnen o magen