Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästarna mådde fint och när jag var nere på jobbet märkte jag att vikaren avslutas överallt i alla system :sneaky::banana:

vi ska komma ihåg här :angel: ...."att han är bättre än mig och har mer livserfarenhet och mer kunskap i sitt lillfinger än jag någonsin kan få...."
:laugh::laugh::laugh:

:sneaky:

så jag firar det med huvudvärk och ett glas vin :D

sa jag att jag fick högsta betyg på praktiken i går dessutom? :up:

8 grader ute. Har ändå lite fönster på glänt för att vädra ut lite. Luktar gott ute. Syrenerna blommar samtidigt som häggen.
Dricker te.
Professorn skällde ut Jinns efter hon gick förbi. Hon måste ha luktat nått märkligt efter att hon kom in precis. I vanliga fall är de bästa polare. Sen gick han mot uterdörren och morrade så jag fick öppna igen och kolla att allt var ok.
Tänk om vi hade deras luktsinne. Lite skräckblandad förtjusning vore det!
Ska duscha. Borde gjort tidigare idag men kom annat i vägen då.
Ja ja bättre sent än aldrig.

Hästarna mådde fint och när jag var nere på jobbet märkte jag att vikaren avslutas överallt i alla system :sneaky::banana:

vi ska komma ihåg här :angel: ...."att han är bättre än mig och har mer livserfarenhet och mer kunskap i sitt lillfinger än jag någonsin kan få...."
:laugh::laugh::laugh:

:sneaky:

så jag firar det med huvudvärk och ett glas vin :D

sa jag att jag fick högsta betyg på praktiken i går dessutom? :up:

Härligt :heart

Nu blir det sängen. Natti!

Är det en stor pool? Eller det kanske alltid tar så lång tid att tömma?

Gräsmatta på rulle, vilken lyx :)! Blir säkert väldigt fint också.
Den är 25 meter lång och 10 m bred .Ja måste ha det på rulle då det inte går att få gräsmattan färdig till den 10 juni då vi öppnar badet och har haft ena långsidan av bassängen uppgrävd så det planerades ut matjord igår

Kl är 08.20. Jag har bokat bilfärjan och åker in till sjukhuset på fastlandet kl 10. Är väl framme runt 11.30. Tack och lov för google maps :D

Hoppas han är lite mer drogfri idag. Igår vaknade han upp och från ingenstans sa han "hey babe. An inground pool cost about $50 000 to built! So why don't you just buy a yacht and put it in the middle of the ocean instead" :rofl:

- Hey hubby, we already have a pool but aint got no $50 000 :laugh:

Jag funderar seriöst på att äta inom den närmaste timmen iaf. ska försöka få tillbaka min fina matrutin jag hade ett tag att göra det innan 03:00 (hur länge höll det? :o). Det finns dock ett litet bekymmer med uppdraget och frågan är vad :devil: ska jag peta i mig egentligen? smaklökarna är inte på topp och skåpen väldigt tomma fast det finns ju gott om kryddor så löser sig enkelt.

Kl är 08.20. Jag har bokat bilfärjan och åker in till sjukhuset på fastlandet kl 10. Är väl framme runt 11.30. Tack och lov för google maps :D

Hoppas han är lite mer drogfri idag. Igår vaknade han upp och från ingenstans sa han "hey babe. An inground pool cost about $50 000 to built! So why don't you just buy a yacht and put it in the middle of the ocean instead" :rofl:

- Hey hubby, we already have a pool but aint got no $50 000 :laugh:
Han fattade att du var du? :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
54 189
Senast: MJLee
·
Svar
1 999
· Visningar
56 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser