Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, vad jag är lycklig över värmen och solen! Så underbart! Även fast jag mest suttit inne och jobbat idag.
Men jag har haft lektion och tränat häst. Så lite har jag fått vara ute. Och jag har fräknat mig lite också. Känns verkligen att solen ger energi.

Och jag är sjukt glad över att jag har mat från igår kvar. Så nu ska jag stänga kontoret och chilla i soffan med min goda sallad.
Fick också veta att jag har hästvakt i helgen och kan åka till särbon. Sjukt skönt!

Nu tycker jag det räcker. Ramlade igår och skrapade upp vänsterhanden.
Känns onödigt nu med både ischias och brutna revben :banghead:

Har tagit lite vila från huggningen men det hade varit perfekt när det var kallt ikväll men har servat gräsklipparen för det verkar som jag måste använda den till helgen .Var och sneglade lite på åkklipparen men såg att luften gått ur 2 hjul och jag behöver ett nytt batteri ,Har inte använt den på 4-5 år då jag tycker det är bra att röra sig lite och springa runt med handjagaren .I morgon blir det sprängning och så ska jag fortsätta pumpa ur poolen .Räknar med att det tar minst 2 dygn att få den tom men får inte tömma den helt utan måste ha högtryckstvätten och spola då jag suger ur det sista då det är risk att skiten bränner fast i botten annars .Sedan är det att fylla upp den igen och tillsätta klor och få tempen badbar och det brukar ta en vecka .På onsdag kommer en gräsmatta på lastbil och den ska rullas ut på torsdag så nu är det fullt upp

Sitter och funderar hur jag ska göra med fiber .Sista dagen i morgon att bestämma sig men tycker att 18000 är rätt mycket pengar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 544
Svar
1 999
· Visningar
56 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur