Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om du får regn,men Åskar är på G åt ditt håll,ligger i höjd med ljungby nu

Vill inte ha åska när jag inte är hemma och kan dra ur alla pryttlar, vill ha åska för att det blir lättare att andas efteråt. Livet är fan bra svårt och komplicerat ibland :)

Jag hoppas verkligen det kommer regn. Åska utan regn är läskigt och det är kruttorrt hemma nu.

Långa dagar blir det med en del övertid
Dock ska det lugna sig efter nästa vecka
Då har jag klarat av 18 utvecklingssamtal på mindre än en månad.
Låter lite men att få in det i allt annat man ska göra och förberedelser för samtal mm blir en hel del

Det åskar här och det är grymt irriterande - det tar ju aldrig slut :wtf: ! Vi satte i alla kontakter igen för en stund sedan, och nyss fick vi dra ut allt igen.

Plockat ur ännu en kartong i syrummet. Fick lov att lägga omkull mig på golvet nu dock. Fruktansvärt trött/ont i ländryggen :arghh:
Efter jobbet åkte jag till gymmet och duschade :o köpte sen en vegetarisk burritos från La Cholita foodtruck som var på besök i Ludvika för första gången :) var gott.
Var rädd om ryggen! Kul att testa nytt och det är bra dessutom :up:

Långa dagar blir det med en del övertid
Dock ska det lugna sig efter nästa vecka
Då har jag klarat av 18 utvecklingssamtal på mindre än en månad.
Låter lite men att få in det i allt annat man ska göra och förberedelser för samtal mm blir en hel del
Skönt att det snart lugnar sig :)

Äter choklad och firar mig själv för att jag hade rätt på alla punkter ang utförande och övriga små saker på arbetet.
Självklart ska du fira kan nog behövas någon mera dag efter en snygg prestation ;)

Hösten motionerar, ompysslad och utsläppt. Nu står jag och tittar på när badkaret fylls med vatten. Sedan åker jag hemåt, jag är huuuuungrig!

Hösten motionerar, ompysslad och utsläppt. Nu står jag och tittar på när badkaret fylls med vatten. Sedan åker jag hemåt, jag är huuuuungrig!

Är höstmotion en storm eller tornado?

Urusel humor men jag skrattar åt mitt eget skämt just trots att jag vet att det är en felskrivning från din sida. Sådana fel gör jag även i tal själv och det är väl pga det som jag fått taskig humor...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 632
Svar
1 999
· Visningar
56 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur