Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å vad bra!! Fantastiskt! GrattisFör den som bryr sig kan jag meddela att min sambos ryggoperation har gått bra idag. Kirurgen har precis vart in igen och pratat om att han är väldigt nöjd själv med resultatet
Nu väntar ett par dagar på sjukhuset innan han får komma hem och rehabba i 6-8 veckor och sen borde han vara ok att slussas in i jobbet igen.
Stor lättnad!!!!!!!!!!!
Jag är hemma och firar med ett glas vin själv. Åker tillbaka i morgon och spenderar dagen där
Jag vill inte ens veta närmare var kallalandsstenar ligger.Eftersom detta smålandsstenar är återkommande i tråden har jag nu kollat upp vart det ligger och det ligger tydligen *trumvirvel* i Småland!
Såklart
Eftersom detta smålandsstenar är återkommande i tråden har jag nu kollat upp vart det ligger och det ligger tydligen *trumvirvel* i Småland!
Såklart
Jag vill inte ens veta närmare var kallalandsstenar ligger.
Du vill garanterat inte bo granne med mig då, vad har jag gjort dig för ont? Nej förresten berätta inteDär skulle nog jag kunna tänka mig att bo!
Du vill garanterat inte bo granne med mig då, vad har jag gjort dig för ont? Nej förresten berätta inte
Går inte det på någon form av försäkring??
Hundkursen inställd pga åska. Det ska tydligen vara mer oväder på väg in. Det regnar fortfarande här, öser ner
Tror det är på vägJag vill också ha regn