Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känslan förtvivlan är då rakt ingen höjdare. Kurator i morrn, så då ska det väl gråtas lite till. Jag avskyr verkligen separationer!
Han var ganska schysst för ovanlighetens skull. Kanske kan det ha och göra med att när jag vaknade var halsen tvärtjock och näsan? förmiddagen har jag roat mig med näsblod.Är det någon mer som har svårt att få Herr JB att komma på besök?
Åh vad härliga nyheter, hoppas verkligen att det får bra framöverFör den som bryr sig kan jag meddela att min sambos ryggoperation har gått bra idag. Kirurgen har precis vart in igen och pratat om att han är väldigt nöjd själv med resultatet
Nu väntar ett par dagar på sjukhuset innan han får komma hem och rehabba i 6-8 veckor och sen borde han vara ok att slussas in i jobbet igen.
Stor lättnad!!!!!!!!!!!
Jag är hemma och firar med ett glas vin själv. Åker tillbaka i morgon och spenderar dagen där
Ååh Det är verkligen synd! De verkar så himla trevliga och snällaRasen är verkligen helt underbar
Min har allergi men bara det kostar multum i vetvård + medicin. Vill inte ens tänka på om hon får hjärtfel med. Hon har nog med sitt kliande. Kliar sig varenda dag och går ändå på 2 mediciner. Den dagen det eskalerar så får hon vandra vidare. Nu lyckas vi hålla det i schack och hon har ett bra hundliv. Men blir det värre så.. Vill inte ens föreställa mig att behöva stå ut med kliande hela livet
Där ingår även som det verkar permanent jästsvamp i öronen (behandlas regelbundet + måste båda ofta för hudens skull).
Till köpet bidrar medicinerna med dåliga tänder.
Men ja, världens trevligaste hund iaf
Härligt att höra!För den som bryr sig kan jag meddela att min sambos ryggoperation har gått bra idag. Kirurgen har precis vart in igen och pratat om att han är väldigt nöjd själv med resultatet
Nu väntar ett par dagar på sjukhuset innan han får komma hem och rehabba i 6-8 veckor och sen borde han vara ok att slussas in i jobbet igen.
Stor lättnad!!!!!!!!!!!
Jag är hemma och firar med ett glas vin själv. Åker tillbaka i morgon och spenderar dagen där
Mina katter tar med sig fästingar in. Sedan knatar de upp i min säng -främst Den Röda Galenpannan - och sover där.Bara en fästing på vovven som satt sig så lyckades plocka nästan alla under promenaden