Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på om det är handstil eller maskinskrivet - det senare är mera oförståeligtBrevbäraren här kan inte heller läsa. Får ofta fel post. Senast idag. Riktigt slarv. Eller bara synfel
Det där sista - AMEN! Det är så mycket lättare att vara hård mot djuren än mot sig självNu blev det plötsligt så pass svalt ute att jag stängde ett av vädringsfönsterna. Katten har gått och lagt sig i vardagsrummet där det är varmare efter idoga försök att förklara varför det är nödvändigt med ännu mer torrisar.
Jag önskar bara att kattslav var lika hård mot sig själv som mot katten vad gäller mat och diet.
Åh om jag hade skaffat hund så är det just cavalier som jag så gärna velat ha, de hade passat mig perfekt! Men som du säger så är de alldeles för sjukaJag har en cavalier nu. Hade gärna valt samma ras igen men min är ett måndagsexemplar som så många andra inom rasen så jag kikar på annat. Vill ha en sundare ras.
Åh om jag hade skaffat hund så är det just cavalier som jag så gärna velat ha, de hade passat mig perfekt! Men som du säger så är de alldeles för sjuka
Så skönt att höra!!För den som bryr sig kan jag meddela att min sambos ryggoperation har gått bra idag. Kirurgen har precis vart in igen och pratat om att han är väldigt nöjd själv med resultatet
Nu väntar ett par dagar på sjukhuset innan han får komma hem och rehabba i 6-8 veckor och sen borde han vara ok att slussas in i jobbet igen.
Stor lättnad!!!!!!!!!!!
Jag är hemma och firar med ett glas vin själv. Åker tillbaka i morgon och spenderar dagen där
För den som bryr sig kan jag meddela att min sambos ryggoperation har gått bra idag. Kirurgen har precis vart in igen och pratat om att han är väldigt nöjd själv med resultatet
Nu väntar ett par dagar på sjukhuset innan han får komma hem och rehabba i 6-8 veckor och sen borde han vara ok att slussas in i jobbet igen.
Stor lättnad!!!!!!!!!!!
Jag är hemma och firar med ett glas vin själv. Åker tillbaka i morgon och spenderar dagen där