Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med Här är det knappt 20 och det blåser = perfekt!Det är skönt med en svalare dag.
Håller med dig till 100%. Hatar värme, finns fan inget positivt med det.Jag är så less på värmen nu
Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt när det är så här varmt. Vill kunna andas ordentligt och göra saker igen. Vi (jag och jorden) behöver vatten i form av regn nu innan allt bränns sönder.
Om allt går efter plan ropar den ännu mer imorgon....Avslutat mitt em-kaffe, men har ingen som helst lust att gå ut och göra något vettig
Trädgården ropar men jag vägrar att svara.
Åh då ska den gamla sandlådan få en ny uppgift i livetOm allt går efter plan ropar den ännu mer imorgon....
Och jag nästan frös när jag gick ut idag betydligt svalare och till och med en liten liten regnskur typ så dammet la sig i alla fall men långt ifrån tillräckligtJag är så less på värmen nu
Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt när det är så här varmt. Vill kunna andas ordentligt och göra saker igen. Vi (jag och jorden) behöver vatten i form av regn nu innan allt bränns sönder.