Beställt nya flygbiljetter med ett annat flygbolag, bara hålla tummarna att inte de också går i konkurs nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm... du har nog rätt. Det låter väldigt klokt när du skriver sådär... Chefen verkar dessutom vara en mycket bra chef på alla sätt och vis. Det lär inte heller vara första gången som det blir lite tokigt på jobbet. Senast i måndags hade vi morgonmöte där det diskuterades mycket kring hur vi ska göra för att faktiskt underlätta för varandra på jobbet. Det kändes bra.
Jag har stora vägen tre km bort. men ligger vinden rätt så hör jag trafiken.Åh fy. 4 meter låter vidrigt. Jag har 300 meter fågelvägen och det är delvis skog mellan. Innan jag flyttade hit trodde jag faktiskt inte att det skulle höras så mycket från vägen.
Nu går jag ut och letar efter katten som smet ut ikväll fast jag sa till henne att nu får hon faktiskt vara inne
Det låter som en siames, ja
Den är nog bara lokalt hos dig,här har det varit tyst,hoppas dom hittar den saknade.@dobbis Nu flyger verkligen en helikopter lågt här! Men jag antar att den söker efter personen som är saknad. Det är förhoppningsvis inte vad som händer runt ditt boende stup i kvarten
Vad tror du jag är vaken förÄr det någon mer som har svårt att få Herr JB att komma på besök?
Han var här. Men blåste nog bort. Har legat vaken sedan 2 och lyssnat på blåsten. Nu ringer klockan om 42 minuter.Är det någon mer som har svårt att få Herr JB att komma på besök?
Så... intressantNej det är bara extremt slarviga brevbärare. De läser uppenbarligen inte posten.
Jag har fått från olika personer. Ofta slutar det med samma siffror. Och samma postnummer. Annars är det alla möjliga adresser och namn.
Är det någon mer som har svårt att få Herr JB att komma på besök?