Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tanke också.Ah ok. Vad dumt att den som flyttar iväg och egentligen då ställer till inte bara får anpassa sig.
Eftersom du bor kvar borde ju hon få bo mestadels hos dig för att det ska bli så enkelt med skolgång som möjligt.
Jag gillar det inte heller .Har RV 4 meter från sovrumsfönstret så det är ett jäkla liv
Trafikljud är jobbigt
Åh fy. 4 meter låter vidrigt. Jag har 300 meter fågelvägen och det är delvis skog mellan. Innan jag flyttade hit trodde jag faktiskt inte att det skulle höras så mycket från vägen.Jag gillar det inte heller .Har RV 4 meter från sovrumsfönstret så det är ett jäkla liv
Persontågen låter ju inte så mycket. Godstågen däremot...
Flingor och yoghurt till middag, perfekt! :P
Usch dåJag gillar det inte heller .Har RV 4 meter från sovrumsfönstret så det är ett jäkla liv
Det kan bli så då
Håller med. Det kan vara riktigt vidrigt. När jag separerade för några år sedan grinade jag i ett kör. Jag kunde vakna mitt i natten och tjuta en timme.Känslan förtvivlan är då rakt ingen höjdare. Kurator i morrn, så då ska det väl gråtas lite till. Jag avskyr verkligen separationer!
Samma här men det är nog 6m.Jag gillar det inte heller .Har RV 4 meter från sovrumsfönstret så det är ett jäkla liv
Att ta en tupplur på dagen då turisttrafiken är i gång är inte ens att tänka på med mindre än man har öronpropparÅh fy. 4 meter låter vidrigt. Jag har 300 meter fågelvägen och det är delvis skog mellan. Innan jag flyttade hit trodde jag faktiskt inte att det skulle höras så mycket från vägen.
Lite olika, godståg går ett par st minst varje timme, persontågen ett i halvtimmen dagtid plus att det går reparationståg nu ocksåPersontågen låter ju inte så mycket. Godstågen däremot...
Men det går väl inte tåg oftare än 1-2 gånger i halvtimmen?