Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att hockey är kul eller jobbigt.Varför utsätter man sig för det här frivilligt?
Testar våra nerverMen herrejävlar vad händer???? Skit också. Sverige sliter sig till en ledning och sedan gör Lettland mål
Puh, inget mål. Men herregud. Vad gör Sverige?
Men heeeej vad är det för ras?Hon har blivit så stor på bara en vecka . Även om valptiden är väldigt jobbig så känns det lite läskigt att det går så fort Visa bifogad fil 15038
Är det en stor pool? Eller det kanske alltid tar så lång tid att tömma?Har tagit lite vila från huggningen men det hade varit perfekt när det var kallt ikväll men har servat gräsklipparen för det verkar som jag måste använda den till helgen .Var och sneglade lite på åkklipparen men såg att luften gått ur 2 hjul och jag behöver ett nytt batteri ,Har inte använt den på 4-5 år då jag tycker det är bra att röra sig lite och springa runt med handjagaren .I morgon blir det sprängning och så ska jag fortsätta pumpa ur poolen .Räknar med att det tar minst 2 dygn att få den tom men får inte tömma den helt utan måste ha högtryckstvätten och spola då jag suger ur det sista då det är risk att skiten bränner fast i botten annars .Sedan är det att fylla upp den igen och tillsätta klor och få tempen badbar och det brukar ta en vecka .På onsdag kommer en gräsmatta på lastbil och den ska rullas ut på torsdag så nu är det fullt upp
Mittelspitz! Söta som socker när de är småMen heeeej vad är det för ras?
Trött och hungrig. Ingen bra kombo när folk börjar säga felaktigheter och gnälla över saker som inte stämmer och käfta emot när jag talar om hur saker funkar inom mitt arbetsområde
Tycker jag var riktigt snäll. Men sakerna som passerade genom mitt huvud var inte snällaÖverlevde de?
Jag kommer inte koppla in fiber.Sitter och funderar hur jag ska göra med fiber .Sista dagen i morgon att bestämma sig men tycker att 18000 är rätt mycket pengar
Jag kan komma o rensa åt digBörjat rensa förrådet inför flytten. Hittar Marc Jacobs-väskor med prislappen kvar.. Prada skor, oanvända.. Kaos... Nu är det slut på konsumtionen.