Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni vet när man får veta något ganska knäckande och man är konstigt likgiltig? Ungefär, jaha, så var det. När man i vanliga fall är arg/ledsen? Underlig känsla.

+19 i skuggan pust!, bensinstopp på både gräsklipparen o dunken,måste åka o tanka, o sen ringa till mekonomen o beställa ett nytt drag.

Nehepps dags att röra sig och se om jag lyckas fixa affären utan att det är allt för mycket folk, lunchen är ju typ slut för folk och om några som jobbar till 16.17:00 går tidigare borde det kanske bli lagom? :nailbiting:

Längtar hem för att få hämta ut mitt paket med kläder som tydligen hamnat hos ombudet idag :love: Unnat mig själv att shoppa loss riktigt rejält, blev fyra blusar (på rea :up::up:) och ett par kortare byxor (ej på rea :nailbiting::nailbiting::nailbiting:) har nog aldrig handlat så mycket i ett svep på en gång förut, så nu vill jag bara hem och prova och så hoppas jag att allt passar :D // känner mig som värsta shopaholicen

Hästen fick ett paket igår (men det är desto vanligare :rofl:) och det passade i alla fall. Han fick ett täcke i halvstorleken större än b-ponnyn, min lilla 160-häst :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 688
Svar
1 999
· Visningar
56 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur