Jag känner mig som en seg skosula eller något, så jag kämpar på med koffeinnivåerna och vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig som en seg skosula eller något, så jag kämpar på med koffeinnivåerna och vatten.
Sånt skräp dricker inte jag.Red Bulls? Det ger dig vingar eller något sådant.
Fan vad dåligt
Tydligen hade de haft den andra kyrkan förinställd och därför det råkat bli så, trots att jag också gav en adress i kommunen där vi skulle vara efteråt De hade uppenbarligen inte ens tänkt på om de skulle kunna följa med till den andra adressen, trots att jag hade bokat ett antal timmar för det ocksåSå förbenat trist misstag och det är j inte översållat av tolkar att ara ta fram snabbt och smidigt precis Det där med att stå för sina misstag kan ju bli svårt ibland men det ska ju inte hända ens.
Du räknas som minderårig så lika bra du levererar tårtan hit omgåendeTur man är vuxen,idag ska jag äta hemgjord jordgubbstårta till middag,kvällsfika,frukost i morgon och lunch.
Köpte 2kg jordgubbar på torget igår och fuskar med köpta tårtbottnar.
Har fått iväg alla papper så nu är processen i gång. Är så trött att jag är kinkig och lite less. det är lite kämpigt med alla processer, dom minskar sakta och det går åt rätt håll men det kräver så mycket energi att reda i allt.
åh vad surt @Asko Det är ju inte som om man bokar en tolk utan att behöva det.
Nu håller jag och dottern på att planera en mamma/dotter helg sista helgen i juni, sonen ska på fotbollscup i Ödeshög av alla ställen, han ville inte åka om vi inte fanns någonstans i närheten, alltså bokar jag och dottern in oss på hotell, turistar och kolla på lite fotboll när de spelar. Vadstena, Gränna och helst Strand står på önskelistan, och ett loppis från dottern, jag misstänker att det inte kommer att vara så svårt att uppfylla på här på sommaren. Maken ska åka på golfhelg med sina kompisar, förra året fick de ställa in pga makens skada så han har verkligen längtat efter att få komma iväg och den helgen var den enda som passade alla.
Hotell är beställningen!Inga småkryp inom synhåll får man hoppas
Det går tåg hit,du får smaka om du skyndar digDu räknas som minderårig så lika bra du levererar tårtan hit omgående