Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Speglar inte hur jag mår
Är slut i kropp och själ
Tur jag har en vecka ledigt om 5 veckor
IMG_20180518_134036.webp

Fan vad dåligt :down:
Så förbenat trist misstag och det är j inte översållat av tolkar att ara ta fram snabbt och smidigt precis :crazy: Det där med att stå för sina misstag kan ju bli svårt ibland men det ska ju inte hända ens. :rage:
Tydligen hade de haft den andra kyrkan förinställd och därför det råkat bli så, trots att jag också gav en adress i kommunen där vi skulle vara efteråt :meh: De hade uppenbarligen inte ens tänkt på om de skulle kunna följa med till den andra adressen, trots att jag hade bokat ett antal timmar för det också :cautious:

Försöker hitta någonstans att skicka ett klagomål till men det är visst lite knepigt. Suck.

Har fått iväg alla papper så nu är processen i gång. Är så trött att jag är kinkig och lite less. det är lite kämpigt med alla processer, dom minskar sakta och det går åt rätt håll men det kräver så mycket energi att reda i allt.

åh vad surt @Asko Det är ju inte som om man bokar en tolk utan att behöva det. :meh:

Nu håller jag och dottern på att planera en mamma/dotter helg sista helgen i juni, sonen ska på fotbollscup i Ödeshög av alla ställen, han ville inte åka om vi inte fanns någonstans i närheten, alltså bokar jag och dottern in oss på hotell, turistar och kolla på lite fotboll när de spelar. :D Vadstena, Gränna och helst Strand står på önskelistan, och ett loppis från dottern, jag misstänker att det inte kommer att vara så svårt att uppfylla på här på sommaren. :D Maken ska åka på golfhelg med sina kompisar, förra året fick de ställa in pga makens skada så han har verkligen längtat efter att få komma iväg och den helgen var den enda som passade alla. :crazy:

Irriterad över att min hårfrisör som verkligen klippte mig bra har åkt till Thailand och varit där i fyra månader och ägaren till salongen vet inte om/när hon kommer tillbaka. Så nu måste jag hitta en ny. Avskyr att behöva göra det eftersom man aldrig vet hur snyggt det blir.

Jag undrar... hur kan jag göra smoothies när jag envisas med att äta upp alla frysta jordgubbar jag köper?

åh vad surt @Asko Det är ju inte som om man bokar en tolk utan att behöva det. :meh:

Nu håller jag och dottern på att planera en mamma/dotter helg sista helgen i juni, sonen ska på fotbollscup i Ödeshög av alla ställen, han ville inte åka om vi inte fanns någonstans i närheten, alltså bokar jag och dottern in oss på hotell, turistar och kolla på lite fotboll när de spelar. :D Vadstena, Gränna och helst Strand står på önskelistan, och ett loppis från dottern, jag misstänker att det inte kommer att vara så svårt att uppfylla på här på sommaren. :D Maken ska åka på golfhelg med sina kompisar, förra året fick de ställa in pga makens skada så han har verkligen längtat efter att få komma iväg och den helgen var den enda som passade alla. :crazy:

Inga småkryp inom synhåll får man hoppas :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 674
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 249
Senast: Mia_R
·
Svar
1 999
· Visningar
56 282

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser