Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som ser boobs å en fiffi?Visa bifogad fil 23556
Oinspirerat här på sistone. Jag äter ur frysen/skafferiet. Ärtburgare från Coop, mathavre, och broccoli. Ärtburgarna var helt okej, men jag tror dom hade varit bättre utan panering.
(Till det försökte jag dricka en folköl men jag har tydligen inte återhämtat mig efter nyår än)
Är det bara jag som ser boobs å en fiffi?
Nämen vafanÄr det bara jag som ser boobs å en fiffi?
Tack!!Ja.
Resten av oss ser ett ansikte som är lyckligt över att få råris och broccoli (och ärtburgare).
Är det bara jag som ser boobs å en fiffi?
Bara för att du sa det är det det enda jag ser nu
Gjorde bömstroganoff igår (recept: https://www.ica.se/recept/bonstroganoff-med-potatismos-724439/ )
Fast utan potatismos. Det var ingen höjdare, kommer inte göra igen.
Vad tråkigt att det inte smakade. Lät ju gott på receptet.Bara för att du sa det är det det enda jag ser nu
Gjorde bömstroganoff igår (recept: https://www.ica.se/recept/bonstroganoff-med-potatismos-724439/ )
Fast utan potatismos. Det var ingen höjdare, kommer inte göra igen.
Vad tråkigt att det inte smakade. Lät ju gott på receptet.
Hahaha kan ha en bidragande orsak. Ska nog ge receptet en chans.Kan hänga ihop med att jag tydligen inte känner någon smak pga förkylning Upptäckte det när jag åt en tesked chilisås och inte kände någon smak alls..
Hahaha kan ha en bidragande orsak. Ska nog ge receptet en chans.
Har gjort daal efter recept från @pepp
Eller variant av, rättare sagt... Med rotselleri och morot i. Sen fanns det inga röda linser i skafferiet men hittade ett jättegammalt paket med gröna så jag kunde rädda att det blev någonting alls.
Så det liknar inte alls hennes bild. Blev i vart fall mumsigt med pepp-inspirerad kryddning av vitlök, ingefära, grön currypasta, gurkmeja, spiskummin, sambal oelek. Som jag ska använda igen.
Gör det! Det är ett lovande recept i övrigt
Det lät ju lite allmänt som att receptet saknade kryddor! Minst svartpeppar hade jag haft. Eller så läste jag luddigt, jag är också förkyld och är rätt luddig själv.