Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det ser gott ut! Jag som aldrig äter soppa blev sugen på det nukrämig potatissoppa. Godare än den ser ut och godare idag än igår. Skulle bli middag för tisdag och onsdag också men troligtvis äter jag för stora portioner . Räcker till imorgon i alla fall!
Tre falu rågrut med färskost med smak av vitlök och örter blev det till. Gott!Visa bifogad fil 23639
Åh, vad gott med potatisbullar, det var länge sen jag åt!Idag blev det potatisbullar, sojabacon, lingonsylt och sallad till middag.
Ikväll blev det vegoburgare med ugnsrostad potatis, blomkål, brysselkål och morötter vända i sesamolja med lite sriracchamajjo till!
krämig potatissoppa.
Tre falu rågrut med färskost med smak av vitlök och örter blev det till. Gott!
Recept?krämig potatissoppa. Godare än den ser ut och godare idag än igår. Skulle bli middag för tisdag och onsdag också men troligtvis äter jag för stora portioner . Räcker till imorgon i alla fall!
Tre falu rågrut med färskost med smak av vitlök och örter blev det till. Gott!Visa bifogad fil 23639
Har inte vågat prova för att alla jag läst om som provat skriver att den är jätteäcklig(Naturlis färs, aldrig provat den tidigare, har ni? God?)
Tror ni man kan göra nån vettig pastasås med anammafärs och grädde? Blev helknas med min mat idag, nu är jag superhungrig och alternativet är typ glass... Hade velat göra "köttfärssås", alltså med krossade eller passerade tomater men upptäckte att jag inte har några såna
Lite kryddor å ketchup på blir säker en helt okej middag iaf.Tror ni man kan göra nån vettig pastasås med anammafärs och grädde? Blev helknas med min mat idag, nu är jag superhungrig och alternativet är typ glass... Hade velat göra "köttfärssås", alltså med krossade eller passerade tomater men upptäckte att jag inte har några såna
Nej har två ledsna tomater dock.Har du tomatpuré? Kan tänka mig att tomatpuré, grädde och färs kan funka.
Har ingen ketschup heller...Lite kryddor å ketchup på blir säker en helt okej middag iaf.
Det blir säker braNej har två ledsna tomater dock.
Har inte vågat prova för att alla jag läst om som provat skriver att den är jätteäcklig