Håller också med jag har lärt mig äta gröna, kalla oliver med kärna men såna där svarta inlagda, skivade, varma...Helt enig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller också med jag har lärt mig äta gröna, kalla oliver med kärna men såna där svarta inlagda, skivade, varma...Helt enig!
Jag gillar linssoppa med potatis, spiskummin och cayennepeppar i.Soppa! Har ni tips på soppor liknande linssoppa och ärtsoppa? Har tex lupin, gråärt mm som jag tänkt beställa men skulle vilja se vad man kan gör i soppväg med dem.
Totalt OT men vad heter porslinet? Tror mina föräldrar hade såna tallrikar när jag var liten.
Vad använder du när du stuvar makaronerna istället för mjölk?Jag gillar linssoppa med potatis, spiskummin och cayennepeppar i.
Tog tag i mig själv till sist och fixade lunch. Chorizosojakorv, stuvade makaroner, stekt lök, stekt spenat och ketchup.
Visa bifogad fil 69678
Frågan var inte till mig men jag brukar använda havremjölk, ikaffe eller havregrädde. Eller en kombination av havregrädde och havremjölk.Vad använder du när du stuvar makaronerna istället för mjölk?
Totalt OT men vad heter porslinet? Tror mina föräldrar hade såna tallrikar när jag var liten.
Så gör jag med, plus smör. Brukar köra milda eller becel som är veganskt.Frågan var inte till mig men jag brukar använda havremjölk, ikaffe eller havregrädde. Eller en kombination av havregrädde och havremjölk.
Havremjölk och reder med lite idealmjöl.Frågan var inte till mig men jag brukar använda havremjölk, ikaffe eller havregrädde. Eller en kombination av havregrädde och havremjölk.
Strogge på anammas korv. Saknar gamla hälsans köks korv som var så bra i konsistensen, anammas är för mjuk och geggig egentligen... men vad gör man när hälsans kök byter recept till nåt oätligt?
Visa bifogad fil 69868