Igår var jag märkligt nog extremt sugen på kokt blomkål med vit sås och kokt potatis? Så konstigt ändå, men det blev precis det jag gjorde till middag och jäklar vad gott det var Hade vegobacon till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det såg gott utIdag blev det gigantes plaki - ugnsbakade grekiska bönor - efter recept från Zeina. Bakade i en hemmagjord tomatsås och serverade med smulad fetaost.
Enkelt, värmande, mättande och gott
Visa bifogad fil 66915
Det var riktigt gott! Sältan från fetaosten gifte sig superbra med syrligheten hos tomatsåsen !Det såg gott ut
Hand over the food!
Googlade och trodde du ätit stekta jalapeños, endastInte mått bra alls idag, så orkade bara steka padrons och göra chilisås till middag. Men oj så gott det är med padrons!
Haha, nä. Inget fan av för stark mat. Padrons är som små gröna paprikor med tunnt skäl. Lite beska, men sjukt goda om man steker dom med flingsalt och olivolja.Googlade och trodde du ätit stekta jalapeños, endast
Men det verkar vara någon form av paprika?
Du kan inte bo i min del av landet, här finns det inte ens antydan till nässlor ännuNässelsoppa! Äntligen! Såååå gott!