Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går de att köpa färska nånstans eller du odlar själv?Bondbönor, använder dem istället för edamame/färska sojabönor. Godare, närproducerat och bättre för min mage
Köper via reko-ringen. Köper dem då färska, tar ut bönorna ur skidan och sedan tar man av yttre skalet på bönan. Det yttre skalet fungerar fint att mixa ner i olika färser, dippsåser osv. Den inre bönan använder jag som sojabönorna. Tänk på att ta bort yttre skalet på skälva bönan det blir väldigt annorlunda annarsGår de att köpa färska nånstans eller du odlar själv?
Äsh då, jag som trodde de gick att köpa i affär så jag kanske skulle slippa odla egna Äter mer än jag orkar/hinner odla.Köper via reko-ringen. Köper dem då färska, tar ut bönorna ur skidan och sedan tar man av yttre skalet på bönan. Det yttre skalet fungerar fint att mixa ner i olika färser, dippsåser osv. Den inre bönan använder jag som sojabönorna. Tänk på att ta bort yttre skalet på skälva bönan det blir väldigt annorlunda annars
Kolla reko! Vanligt där alla i VGR verkar ha detÄsh då, jag som trodde de gick att köpa i affär så jag kanske skulle slippa odla egna Äter mer än jag orkar/hinner odla.
Finns ingen inom cykelavstånd från mig tyvärr, så det får vänta tills pandemin är över och jag kan åka tåg igenKolla reko! Vanligt där alla i VGR verkar ha det
De finns frysta i frysdisken med. Då har de bara det inre skalet kvar.Går de att köpa färska nånstans eller du odlar själv?
Tack för tips, skall letas upp omedelbumsDe finns frysta i frysdisken med. Då har de bara det inre skalet kvar.
Så himla gott det ser ut!