pepp
Trådstartare
Så himla gott det ser ut!
Måste köpa grönkål imorgon..
Mycket gott! Hade sesamolja till
Råkade dock krydda grönkålen alldeles för mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla gott det ser ut!
Måste köpa grönkål imorgon..
Vad kryddade du med?Mycket gott! Hade sesamolja till
Råkade dock krydda grönkålen alldeles för mycket
Vad kryddade du med?
Har bara gjort med olivolja och salt.
Du har minst en hel nation med dig i det påståendet! (USA tror även UK och några fler håller med...)Jag hävdar med bestämdhet att ketchup är en grönsak.Visa bifogad fil 67787
Jag var övertygad om att det skulle stå färskpotatis efter svenskodlad.Jag rostade pumpa med Black Garlic Vegonade, riktigt gott och så glad för lite nytt veganskt kryddfusk! Till det marinerad tofu och årets första svenskodlade sallad.
Jag rostade pumpa med Black Garlic Vegonade, riktigt gott och så glad för lite nytt veganskt kryddfusk! Till det marinerad tofu och årets första svenskodlade sallad.
Lite tidigt än, sättpotatisen står fortfarande och groddar sigJag var övertygad om att det skulle stå färskpotatis efter svenskodlad.
Gah, jag måste hitta den nånstans! Den är så sjukt god.
Jag har faktiskt som första vinter lyckats köpa svensk sallad hela tiden. UnderbartJag rostade pumpa med Black Garlic Vegonade, riktigt gott och så glad för lite nytt veganskt kryddfusk! Till det marinerad tofu och årets första svenskodlade sallad.
Jag hade planer men min vintersallat blev uppäten av sniglar och sen orkade jag inte sådda inomhus och plantera ut när det var -15 Nästa år! Fast jag har ju ätit svensk *sallad* (det vill säga kålkålkål )Jag har faktiskt som första vinter lyckats köpa svensk sallad hela tiden. Underbart
Jag har fuskat, köpte via reko länge, sedan har min lokala butik haft 4 olika sorter som är svenska och nu är jag tillbaka på reko igen så lokal salladJag hade planer men min vintersallat blev uppäten av sniglar och sen orkade jag inte sådda inomhus och plantera ut när det var -15 Nästa år! Fast jag har ju ätit svensk *sallad* (det vill säga kålkålkål )