Vad är det för något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för något?
Vad är det för något?
Spännande!Friterad avocadosushi!
En kompis lagar alltid tofu i ugnen, han gör en marinad med kryddor (tror att det är paprikapulver, chili och salt typ) och linfröolja som han marinerar skivad tofu i. Sedan lägger han ut det på en plåt och kör ganska varmt i ugnen. Ska visst vara bäst med linfröolja enligt honom. Blir iaf väldigt gott och knaprigt.Ugnsrostade grönsaker. Försökte rosta tofun också men det blev ingen höjdare. Har ni något bra sätt att laga tofu i ugnen?
Jag får testa! Hade varit så smidigt när jag ändå kör grönsakerna.En kompis lagar alltid tofu i ugnen, han gör en marinad med kryddor (tror att det är paprikapulver, chili och salt typ) och linfröolja som han marinerar skivad tofu i. Sedan lägger han ut det på en plåt och kör ganska varmt i ugnen. Ska visst vara bäst med linfröolja enligt honom. Blir iaf väldigt gott och knaprigt.
Jag gör dock nästan aldrig i ugnen, tycker det är svårt att inte bränna vid den då..
Längre och på lägre temp än ugnsrostade rotsaker, om man vill ha den knaprig på ytan. God marinad och man kan vända dem i ett tunt lager potatismjöl också innan ugnen.Ugnsrostade grönsaker. Försökte rosta tofun också men det blev ingen höjdare. Har ni något bra sätt att laga tofu i ugnen?