Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Salsa borde väll funka, lite friskt och saftigt.Ketchup känns så fel?
Remouladsås.. hemmagjord?
Är så van äta bea, orient, salsa eller aioli till mat.
Lät riktigt gott!!Visa bifogad fil 68825
Fick det här i en matkasse jag glömt avbeställa och var väldigt skeptisk men det var förvånansvärt gott! Det är en poke bowl med buljongkokt bulgur, BBQ-glaserade kikärter, tomat, gurka, picklad rödlök, avokado, mango, srirachamajonnäs och sesamfrön
Kikärtor på tetra (avrunna såklart) blandades med BBQ-sås och lite olivolja, lades på plåt och kördes i ugnen tills de fått lite färg! Riktigt gott!Lät riktigt gott!!
De BBQ-glaserade kikärtorna, var de bara ”kallglaserade” eller hade du kört dem i ugn eller liknande för att få dem varma ?
Kikärtor på tetra (avrunna såklart) blandades med BBQ-sås och lite olivolja, lades på plåt och kördes i ugnen tills de fått lite färg! Riktigt gott!
Haha, vad är det? Tänkte när jag såg bilden att en period i vintras när jag bara åt olika grytor hade min mat alltid olika nyanser av brunt/beige. Men du fick liksom med alla olika nyanser av brunt/beige i samma rätt .Alltså, haha. Det ser ut som hundmat men var jättegott!